اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

بازی بدون هوادار هیچ لطفی ندارد

سعداوی: یک جای خالی برای سروش رفیعی نگه داشته‌ایم/ استقلال خوزستان انگیزه بالایی دارد

سرمربی فولاد گفت: جای هواداران در دربی اهواز خالی است.

سعداوی: یک جای خالی برای سروش رفیعی نگه داشته‌ایم/  استقلال خوزستان انگیزه بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، نعیم سعداوی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان، گفت: در گذشت حسین کمایی پیشکسوت خوزستان را تسلیت می‌گویم. همچنین برای عباس نواصرزاده کاپیتان اسبق منتخب خوزستان  آرزوی سلامتی می‌کنم.

وی افزود: در این بازی جذابیت و همه مسائل فوتبالی وجود دارد، تنها جای هواداران خالی است. این بازی بدون هوادار هیچ لطفی ندارد. تلاش مسئولان هر دو باشگاه با فدراسیون برای حضور هواداران نتیجه نداد و کماکان نظر مسئولان عدم حضور هواداران است. این مسئله روی بازی اثر می‌گذارد.

سرمربی فولاد تصریح کرد: استقلال خوزستان تیم خوبی است که اسکلت خود را حفظ کرده. این تیم از یک مربی جوان و خوشفکر بهره می‌برد. این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ما فولاد هستیم و به گفته همه تیم‌ما خیلی بهتر شده و روند صعودی داشته است. این بازی مشکلات خاص خودش را دارد و اگر هوادار بود جذابیت زیادی داشت. استقلال خوزستان بسیار با انگیزه است و همیشه فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد امیدوارم فردا هر دو تیم بتوانند فوتبال ناب و خوبی به نمایش بگذارند. در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم بازیکنان آمادگی خوبی دارند و سعی می‌کنیم در کنار یک بازی خوب حداکثر امتیاز را بگیریم.

سعداوی در مورد اینکه آیا بازیکنان آماده تیمش باعث دردسر نمی‌شوند، گفت: خوشبختانه نفرات اصلی و ذخیره یکدل هستند. هر بازی که می‌بریم، بازیکنان ذخیره نفرات اصلی را تحسین می‌کنند و انگار خودشان درون زمین بودند. هیچ مشکلی نداریم.

وی در مورد اینکه ایا در نیم فصل بازیکن می‌گیرند، خاطرنشان کرد: تنها یک جای خالی داریم که آن را هم برای سروش رفیعی نگه داشتیم. امیدواریم باشگاه او را جذب کند و تلاشش را می‌کند تا این بازیکن را به کادر اضافه کند.

سعداوی در مورد غایبان تیمش، تصریح کرد: همچنان مهرداد جماعتی مصدوم است. اکبر ایمانی که بعد از مدت‌ها مصدومیت آماده بازی می‌شد بار دیگر آسیب دید تا فردا غایب باشد. امیدوارم فردا یک بازی خوب و جذاب را مردم از تلویزیون تماشا کنند.

انتهای پیام/س

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول