اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس:

طارمی نباید از انتقاد و راهنمایی گلایه کند

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی طارمی نباید از انتقادها و راهنمایی دلسوزانه پیشکسوتان و بزرگان ناراحت شده و گلایه کند.

طارمی نباید از انتقاد و راهنمایی گلایه کند

علی باغمیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طارمی یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است و اگر قدر خود را بداند و گرفتار حاشیه‌ها نشود، می‌تواند نام خود را در بین بهترین مهاجمان و گلزنان تاریخ فوتبال ایران ثبت کند.

وی افزود: این بازیکن در حالی که فصل قبل را در یک شرایط آرمانی و بسیار خوب به پایان رسانده بود و توانست عنوان آقای گلی را به نام خود ثبت کند، اما در ابتدای فصل با یک اشتباه به ترکیه رفت.

عضو تیم فوتبال هنرمندان استان البرز تصریح کرد: وی خیلی زود متوجه شد که این انتقال به سود او نخواهد بود و با مشکلات بسیاری روبه‌رو می‌شود و به همین دلیل با تغییر تصمیم به پرسپولیس بازگشت.

باغمیشه گفت: اما همین انتقال و آنهم در شرایطی که اکثر بازیکنان حرفه‌ای در حال آماده‌سازی و تمرینات پیش از آغاز لیگ بودند، به وی آُسیب رساند و امسال شاهد هستیم که موقعیت‌های بسیاری را در طول یک مسابقه از دست می‌دهد.

وی بیان داشت: مهدی طارمی که فصل قبل آقای گل لیگ شده بود، امسال و طی 12 مسابقه تنها پنج گل به ثمر رسانده و با نفر نخست جدول گلزنان لیگ برتر فاصله زیادی دارد.

این پیشکسوت فوتبال افزود: در روزهای اخیر شاهد بودیم که برخی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس انتقادهایی را از مهدی طارمی مطرح کرده و حتی به وی راهنمایی‌های خوبی داشته‌اند، اما روز گذشته طارمی در مصاحبه‌ها به این موضوع واکنش منفی نشان داده است.

باغمیشه ادامه داد: یک بازیکن حرفه‌ای همواره باید برای بهتر شدن تلاش کرده و هرگز نباید از انتقادها هراسی به دل راه دهد و انتظار داریم که مهدی طارمی نیز از این نقدها و راهنمایی‌های دلسوزانه ناراحت نشده و گلایه نکند.

وی اظهار داشت: به طور قطع اگر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به طارمی راهنمایی می‌کنند، این راهنمایی‌ها از سر دلسوزی است و می‌خواهند طارمی به جایگاه اصلی خود فوتبال ایران بازگردد.

انتهای پیام/2302/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول