اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عنوان کرد

رسیدگی 120 درصدی به پرونده‌های کالا و ارز در تعزیرات زنجان/ حکم ضبط خودروی تویوتا پرادو به نفع دولت صادر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به رسیدگی 120 درصدی به پرونده‌های کالا و ارز در تعزیرات استان خبر داد.

رسیدگی 120 درصدی به پرونده‌های کالا و ارز در تعزیرات زنجان/ حکم ضبط خودروی تویوتا پرادو به نفع دولت صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی ممیزی ظهر امروز در بازدید از شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زنجان اظهار کرد: اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در امر مبارزه با قاچاق کالا برخورد جدی با متخلفان دارد.

وی با اشاره به اینکه آبان ماه امسال 41 پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز در استان رسیدگی شد، اضافه کرد:  در مدت اعلام شده میزان رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را 119.5 درصد بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به آخرین پرونده رسیدگی شده در تعزیرات حکومتی استان افزود: پس از وصول پرونده کشف یکدستگاه خودوری تویوتا پرادو، شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان تحقیقات لازم را آغاز کرد.

ممیزی با بیان اینکه در این زمینه متهم پرونده اظهار کرد که ورود خودرو به داخل کشور قانونی بوده و مدارک لازم را داراست، اضافه کرد: در همین زمینه شعبه مربوطه نیز از متهم درخواست مدارک قانونی در فرجه مقرر در قوانین قاچاق کالا و ارز را کرد و در نهایت به دلیل عدم ارائه مدارک از سوی متهم و قبول عدم دارا بودن مدرک گمرکی معتبر، قاچاق بودن خودرو محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه ارزش خودرو طبق استعلام از مراجعه ذی‌صلاح استعلام 560 میلیون ریال است، تصریح کرد: بر همین اساس شعبه مربوطه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، عامل قاچاق را علاوه بر ضبط خودوری تویوتا پرادو به نفع دولت، به پرداخت جریمه نقدی 564 میلیون ریالی محکوم کرد.

انتهای پیام/73005/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول