اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 95 انجام شد

کسب مقام نخست کشوری فناوری توسط نخبه بسیجی خراسان جنوبی

مخترع، نخبه بسیجی و کارشناس ارشد تکنولوژی گفت: در زمینه خلاقیت و فناوری درسال 95 مقام اول را کسب کردم و همچنین در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) موفق به کسب رتبه اول استانی و کشوری ازبین 116 هزار نفر شدم.

کسب مقام نخست کشوری فناوری توسط نخبه بسیجی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، حسین نیک‌کار ضمن اشاره به عضویت خود در باشگاه پژوهشگران‌ جوان اظهار کرد: دارای دو اختراع در زمینه پزشکی و چندین مقاله در حوزه ورزشی است.

وی با بیان اینکه سعی کردم تا اختراعاتی که دارم در جهت رفع نیازهای جامعه باشد، افزود: در مباحث نظامی و دفاعی طرح کمربند هوشمند کنترل علایم حیاتی بدن را ارائه دادم که در مناطق عملیاتی و کاهش تلفات کاربرد دارد و همچنین در حوزه پزشکی و درمان بیماری سرطان طرحی را مطرح کردم.

مخترع بسیجی با اشاره به انتخابش به عنوان مخترع نمونه در زمینه خلاقیت و فناوری درسال 95 و کسب مقام اول بهترین اختراع گفت: از جمله جشنواره‌هایی که شرکت کردم جشنواره حضرت علی اکبر(ع) بود که موفق به کسب رتبه‌ اول استانی شد و در سطح کشوری از بین 116 هزار ایده اختراع من اول شد.

نیک‌کار ادامه داد: اختراع بعدی من در زمینه ورزشی و طرح ایده کیف کوله کوهنوردی است که ازبین 170 اختراعی که در حوزه ورزشی در دانشگاه امیر کبیر برگزار شد ایده من برتر شد و موفق به کسب تندیس افتخار شدم.

وی گفت: نهادی که بیشترین حمایت مادی و معنوی را از طرح‌های من داشت سازمان علمی و پژوهشی بسیج بود که از مسئولین علمی بسیج کمال تشکر را دارم زیرا با حمایت از مخترعین و فرصت دادن به آنها باعث می‌شود تا افراد بتوانند ایده‌ها و طرح‌های خود را کامل کنند و به ثبت برسانند.

مخترع بسیجی افزود: توصیه من به افراد علاقمند به اختراع این است که شکست همیشه وجود دارد نترسیم و ناامید نشویم و با برنامه‌ریزی، پشتکار و توکل برخدا برای رسیدن به موفقیت‌ها و هدفمان تلاش کنیم و از جوانان مملکتم می‌خواهم که در راه علم و پیشرفت کشور قدم بردارند و با کارآفرینی مشکل بیکاری را به حداقل برسانیم.

انتهای‌پیام/69033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول