اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی عنوان کرد

اهتمام به ورزش بانوان و حوزه جوانان استان خراسان شمالی

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی، اهتمام به ورزش بانوان و حوزه جوانان این استان را از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود اعلام کرد.

اهتمام به ورزش بانوان و حوزه جوانان استان خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، خسرو منعمی بعدازظهر امروز در جمع شماری از مسؤولان و رؤسای هیأت‌های ورزشی خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی به‌ عنوان نگین شمال شرق کشور، ظرفیت‌های بالایی در ورزش را دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز برای توسعه ورزش خراسان شمالی نیازمند کمک همه مجموعه‌ها هستیم، تصریح کرد: با توجه به شناختی که از این استان دارم، هر طرحی که ما برای ورزش به شورای شهر و شهرداری ارائه دهیم در شورا تصویب خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با بیان اینکه این قول را هم شهردار و برخی از اعضای شورای شهر داده‌اند، با تشریح اولویت‌های ورزش این استان، کرد: برنامه ما همان برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان است.

منعمی، توجه به ورزش بانوان را از برنامه‌های کاری خود اعلام کرد و افزود: به‌ طور حتم این موضوع خارج از شعار و شعارزدگی است و به این حوزه عملاً توجه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی اظهار کرد: توجه به ورزش پایه و همگانی و امور جوانان از دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های کاری این اداره‌کل به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه حوزه جوانان با توجه به ترکیب جمعیتی بسیار با اهمیت است، تبیین کرد: با توجه به اهمیت حوزه جوانان، اعتقاد دارم که باید به وزارت ورزش و جوانان، وزارت جوانان و ورزش گفته شود.

منعمی توضیح داد: تعامل با مدیران عالی استان از برنامه‌ها و محوریت‌های کاری ما است.

وی اضافه کرد: بی‌گمان توسعه و پیشبرد برنامه‌های ورزشی با تعامل مدیران استان محقق خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی در پایان تأکید کرد: خراسان شمالی به‌ عنوان نگین شمال شرق کشور دارای ظرفیت‌های بالایی در ورزش است که باید از به این بخش کمک شود.

انتهای پیام/63002/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول