اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم خبر داد

برگزاری همایش ملی برنامه‌ریزی و تحول نظام آموزشی در دانشگاه پیام نور قم

رئیس دانشگاه پیام نور قم از برگزاری نخستین همایش ملی برنامه‌ریزی و تحول نظام آموزشی به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قم در سوم آذرماه خبر داد.

برگزاری همایش ملی برنامه‌ریزی و تحول نظام آموزشی در دانشگاه پیام نور قم

محمد علی حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش سه مهرماه بوده است، افزود: ارزشیابی و تحلیل سیستم‌های آموزشی دانشگاه پیام نور، ارائه الگوی متناسب با نظام آموزشی و تحلیل برنامه‌های درسی دانشگاه پیام نور، جهانی شدن و تهیه و تدوین کتب درسی دانشگاه پیام نور بخشی از محورهای مهم این همایش است.

وی ادامه داد: روش‌های نوین تدریس، آموزش، خلاقیت و هوشمند سازی، فلسفه برنامه‌ریزی و تحول نظام آموزشی، کاربرد آموزش الکترونیک در نظام آموزشی، آموزش سواد رسانه‌ای در نظام آموزشی، تاثیر فناوری در برنامه‌ریزی با رویکرد تحول در نظام آموزشی، توسعه اقتصادی و تحول نظام آموزشی، روی آورد دینی، معنوی در تدوین کتب درسی، تحلیل انتقادی نظام آموزشی، توسعه اجتماعی و تحول نظام آموزشی از دیگر محورهای این همایش به شمار می‌رود که با حضور اساتید و مسؤولان ارشد کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور قم در ادامه اظهار کرد: بی‌شک بستر توسعه برنامه ریزی و تحول نظام آموزشی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سایه امر تحقیق و پژوهش‌های اساسی و اصولی فراهم خواهد شد، بنابراین در این زمینه باید نگرشی نو با تقدم و اولویت تحقیق و پژوهش صورت گیرد.

گفتنی است این همایش با همکاری بسیج اساتید استان سوم آذر ماه در سالن همایش‌های بعثت واقع در بلوار امام موسی صدر، جنب نمایشگاه بین المللی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول