اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلسه شورای اسلامی شهر قوچان به حد نصاب نرسید

سیصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر قوچان به حد نصاب نرسید و اعضا تصمیم گرفتند تا پشت درب‌های بسته و به دلیل نبود موضوع مهم به بررسی نامه‌های مردمی بپردازند.

جلسه شورای اسلامی شهر قوچان به حد نصاب نرسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، سیصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر قوچان امشب در حالی برگزار شد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضای جلسه به‌ طور علنی دارای رسمیت نبوده و از ورود خبرنگاران که از ابتدای جلسه در سالن انتظار شورا حضور داشتند ممانعت به عمل آمد.

نامه‌های مردمی در این جلسه پشت درب‌های بسته مطرح و علت عدم ورود خبرنگاران از زبان یکی از اعضای شورا نیز این بود که مطلب خاصی وجود ندارد و خبرنگاران تشریف ببرند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قوچان دراین‌باره به خبرنگار فارس گفت: جلسه امروز به حدنصاب حضور اعضا نرسید و علناً جلسه را نمی‌توان تشکیل داد و تنها نامه‌های مردمی موردبررسی قرار گرفت.

علیرضا یاقوتی تعداد اعضای حاضر را 5 نفر ذکر کرد و افزود: هم‌اکنون جلسه غیرعلنی بوده اما به‌احتمال‌زیاد و حدود 80 درصد جلسه علنی خواهد شد.

وی مدیر و ریاست جلسه غیرعلنی امشب را نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان اعلام و تصریح کرد: برای طرح مباحث مهم در صحن، جلسات کمیسیون فرهنگی و عمران برگزار و گزارش‌ها به صحن ارائه‌شده است اما کمیسیون‌های فضای سبز و ورزش هنوز ارائه گزارش نداشته‌اند و کمیسیون‌های ماده 100 ماده 5 و معاملات نیز نیازی به ارائه گزارش در صحن ندارند.

گفتنی است؛ خبرنگاران حدود 2 ساعت پشت درب‌های جلسه شورای اسلامی شهر قوچان منتظر مانده تا اعضا حضور پیدا کنند و جلسه به حدنصاب رسیده و به‌صورت علنی با حضور اصحاب رسانه برگزار شود که متأسفانه جلسه به حدنصاب لازم نرسید و پس از بررسی نامه‌های مردمی جلسه خاتمه یافت.

انتهای پیام/3268/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول