اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند در مجلس:

برآورده نشدن انتظارات مردم از دولت، باعث ریزش آرای روحانی در انتخابات 96 خواهد بود

نماینده مردم بیرجند در مجلس ششم شورای اسلامی گفت: با وجود عملکرد چهارساله روحانی و انتظارات عملی‌نشده مردم از دولت وی، اگر کاندید ریاست جمهوری شود، با ریزش آرا مواجه می‌شود.

برآورده نشدن انتظارات مردم از دولت، باعث ریزش آرای روحانی در انتخابات 96 خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی آیتی ظهر امروز با حضور در غرفه اداره‌ کل ارشاد خراسان جنوبی در نمایشگاه مطبوعات، در مورد پیش‌بینی انتخابات 96، اظهار داشت: به طور طبیعی انتخابات 96 مشابه انتخابات 92 خواهد بود اما
با وجود علمکرد چهار ساله روحانی و انتظارات عملی نشده مردم از دولت وی، اگر کاندید ریاست جمهوری شود، به طور قطع با ریزش آرا مواجه می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر اصولگرایان هنوز به یک گزینه متحد و پرمغز در برابر روحانی نرسیده‌اند در صورتی که اگر اصولگرایان بتوانند یک گزینه دارای صلاحیت و دارای محبوبیت به میدان بیاورند احتمال رقابت سنگین میان روحانی و گزینه اصولگرایان وجود دارد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس ششم شورای اسلامی گفت: اگر انتخابات 96 دو مرحله‌ای شود، وحدت بین اصولگرایان بیشتر شده و شکست روحانی بالا می‌گیرد چراکه تجربه نشان داده اصولگرایان در انتخابات دو مرحله‌ای موفق‌تر هستند و پیروز می‌شوند.

آیتی با اشاره به انتخابات آمریکا، بیان داشت: نتیجه انتخابات آمریکا بر خلاف اکثر نظرسنجی‌ها بود بنابراین انتظار می‌رود اتفاقاتی که پس از این در آمریکا، خاورمیانه و ایران رخ دهد اتفاقات شگفت‌انگیزی باشد.

وی در پاسخی در رابطه با عملکرد مسئولان استانی، گفت: با استاندار جدید آشنای ندارم اما از سوابق وی عملکرد مدیریتی خوبی در خراسان شمالی شنیده‌ام که امید است در خراسان جنوبی تلاش وی بیشتر باشد.

انتهای پیام/69037/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول