اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

دانشگاه پیام نور به سمت همگرایی بیشتر با مراکز اسلامی قم پیش رود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت استان قم و وجود حوزه‌های علمیه و مراکز دینی و انقلابی، دانشگاه پیام نور باید به سمت همگرایی با این ظرفیت‌ها و اسلامی‌تر کردن فضای دانشگاه‌ پیش رود.

دانشگاه پیام نور به سمت همگرایی بیشتر با مراکز اسلامی قم پیش رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور قم پیرامون سیاستگذاری‌های کلان دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه پیام نور، سیاستگذاری درستی در عرصه آموزش عالی کشور داشته و با این سیاستگذاری درست، کمک زیادی به دولت و نظام اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در سال‌های گذشته عملکرد خوبی داشته است، افزود: دانشگاه پیام نور در زمینه فرهنگی و سیاسی خوب عمل کرده است؛ دانشجویان خوب و بااخلاق این دانشگاه همواره در مسائل فرهنگی و سیاسی به دور از جریانات سیاسی مضر بوده‌ و ابزاری برای سیاسیون نبوده‌اند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی کیفیت آموزشی دانشگاه پیام نور را عالی دانست و تصریح کرد: قبولی 30 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور نشانه کیفیت خوب و استاندارد آموزشی این دانشگاه است.

امیرآبادی با بیان اینکه دانشگاه باید برای بالابردن کیفیت بخش آموزشی تلاش بیشتری کند، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت استان قم و وجود حوزه‌های علمیه و مراکز دینی و انقلابی در استان، دانشگاه پیام نور هم باید به سمت همگرایی با این ظرفیت‌ها، اسلامی‌تر کردن فضای دانشگاه‌ و ناکام گذاشتن دشمنان از ایجاد تفرقه میان حوزه دانشجویی و عرصه دینی و اسلامی پیش رود.

انتهای پیام/2258/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول