اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

تفریح ممدوح مورد تاکید مدیریت مدرن است

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه تفریح ممدوح مورد تاکید مدیریت مدرن است، گفت: احداث پارک سراب قنبر شهر کرمانشاه در بهبود مسائل زیست محیطی موثر است.

تفریح ممدوح مورد تاکید مدیریت مدرن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حسین‌علی امیری عصر امروز در آیین کلنگ‌زنی پارک سراب قنبر شهر کرمانشاه اظهار داشت: شاهد کلنگ‌زنی یک مجموعه بزرگ تفریحی در شهر کرمانشاه هستیم و این شهر با احساس مسؤولیت شهردار و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه زنده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در اسلام تفریح نامشروع و خلاف نداریم، اما تفریح ممدوح و مشروع ضروری و مورد تاکید است که در مدیریت مدرن این موضوع مورد تاکید قرار دارد.

امیری پایین آمدن کارآیی، آشفتگی، بی‌حوصلگی و درست انجام ندادن کارها را نتیجه نپرداختن فرد به ضرورت تفریح عنوان کرد و افزود: تفریح سالم با فطرت آدمی منطبق است و اجرای پارکی همچون سراب قنبر بسیار خوب و ضروری است.

وی با تاکید بر خدمت به مردم و اینکه راه عبادت خداوند از میان مردم می‌گذرد، خاطرنشان کرد: باید با حوصله و روی گشاده به مردم خدمت کرد و مردم کرمانشاه با داشتن پیشینه پرافتخار سزاوار بهره‌مندی از خدمت مناسب مسؤولان هستند.

وی با اشاره به نقش احداث پارک سراب قنبر شهر کرمانشاه در مسائل زیست محیطی و جلوگیری از ورود ریزگردها و تاثیر آن در کاهش بار ترافیکی و وقت و انرژی، عنوان کرد: همه مسؤولان برای ساخت این پارک همکاری و مساعدت داشته‌اند.

انتهای پیام/2700/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول