اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

برگزاری نشست «عصرانه با طعم کتاب» در قزوین

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری نشست «عصرانه با طعم کتاب» با مشارکت خانه فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی خبر داد.

برگزاری نشست «عصرانه با طعم کتاب» در قزوین

ابوالفضل اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نشست «عصرانه با طعم کتاب» 25 آبان ماه جاری با حضور اعضای کتابخانه و خانواده‌های کتابخوان محله برگزار می‌شود و انتخاب بهترین کتابخوان محله، نقد کتاب و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های نشست عصرانه با طعم کتاب است.

وی از برگزاری کارگاه علوم و فنون توسط خانه فرهنگ محمدیه خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی به منظور آشنایی دانش‌آموزان و شهروندان با مفاهیم فیزیکی ساخت رباط به مناسبت روز دانش‌آموز در مدرسه شهید مدنی برگزار می‌شود.

برگزاری برنامه «من بچه شیعه هستم» در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی شهرداری قزوین عنوان کرد: برگزاری برنامه «چراغ روشن» از دیگر برنامه‌های خانه‌های فرهنگ شهید نواب صفوی و محمدیه است، بازدید مدارس از کتابخانه محمدیه، عضویت دانش‌آموزان با 50 درصد تخفیف به مدت 6 ماه و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های چراغ روش بوده که 23 آبان ماه جاری در خانه فرهنگ محمدیه برگزار می‌شود.

اکبری برگزاری برنامه «یک روز معنوی» به مناسبت اربعین حسینی در 29 آبان ماه جاری، برگزاری مسابقه کتابخوانی «باهم بخوانیم» با هدف ارتقای فرهنگ مطالعه کتابخوانی در 24 آبان و برگزاری مسابقه کتابخوانی «خیمه خورشید» و معرفی تازه‌های کتاب به مناسبت اربعین حسینی در 25 آبان را از دیگر برنامه‌های خانه فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برشمرد.

این مسؤول افزود: «من بچه شیعه هستم» از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بوده که در خانه‌های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برگزار می‌شود و در این برنامه زندگی ائمه معصوم(ع) به همراه تصویر و نمایش روایت می‌شود و در 17 آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مطرح کرد: برگزاری نمایشگاه «پاییز رنگ رنگ» ویژه آثار کودکان 18 آبان ماه جاری و برگزاری برنامه «بلند بخوانیم» با موضوع درست کردن کتاب داستان توسط کودکان پیش دبستانی به صورت گروهی و برگزاری نمایشگاهی از نوشته‌های نوآموزان در 24 آبان ماه جاری از دیگر برنامه‌های سازمان است که در خانه فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برگزار می‌شود.

اکبری یادآور شد: همچنین مراسم «امام رئوف» با هدف شناساندن ویژگی‌های شخصیتی امام سجاد(ع) در پنجم آبان، همایش کلاس‌های تقویتی و ریاضیات (ویژه مقاطع اول ابتدایی تا ششم) و کارگاه خشت اول با موضوع تربیت فرزند در 12 آبان در خانه فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برگزار شد.

وی اضافه کرد: همایش کلاس‌های تقویتی و ریاضیات(ویژه مقاطع هفتم تا نهم) 15 آبان ماه جاری در خانه فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77023/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول