اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه اربعین حسینی

ویژه‌برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان برگزار می‌شود

در آستانه اربعین حسینی ویژه‌برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان برگزار می‌شود.

ویژه‌برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن محمدی‌پور دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) کرمان اظهار داشت: ویژه برنامه «زیر خیمه خورشید» در کرمان به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان کرمان و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار می‌شود.

وی تبیین، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان را از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) کرمان گفت: در ویژه‌برنامه امسال زیر خیمه خورشید، حجت‌الاسلام سید حسین آقامیری و حشمت‌الله قنبری در تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی برای جوانان سخنرانی می‌کنند.

وی افزود: همچنین مداحان مطرح کشوری از جمله مهدی سلحشور، حسن شالبافان، مجتبی رمضانی، محمدرضا بذری و محمد صمیمی و تعدادی از مداحان استانی در این مراسم به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

محمدی‌پور با بیان اینکه ویژه برنامه زیر خیمه خورشید در کرمان از دوشنبه 17 آبان ماه جاری آغاز و تا جمعه 21 آبان ماه به مدت پنج شب ادامه دارد، خاطر‌نشان کرد: این ویژه برنامه هر شب از ساعت 19 و 30 دقیقه در مهدیه متوسلین به امام زمان(عج) واقع در میدان شهدا روبه‌روی بازار شهرداری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول