اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:

دوپینگ خط قرمز فدراسیون وزنه‌برداری است/ اردوهای تیم ملی بزرگسالان به‌زودی برگزار خواهد شد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه دوپینگ خط قرمز ماست گفت: اردوهای تیم ملی بزرگسالان به‌زودی برگزار خواهد شد و اینک در حال انحام ارزیابی برای دعوت نفرات به اردوها هستیم.

دوپینگ خط قرمز فدراسیون وزنه‌برداری است/ اردوهای تیم ملی بزرگسالان به‌زودی برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی مرادی در حاشیه برگزاری مسابقات استعدادیابی وزنه‌برداری خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های این استان در رده‌های مختلف این ورزش اظهار کرد: خوزستان همواره در این رشته ورزشی ورزشکاران خوبی را معرفی کرده است که از آنها می‌توان به نواب نصیر شلال اشاره کرد.

با اشاره به از سرگیری مجدد فعالیت وزنه‌برداری بزرگسالان در این استان افزود: المپیک دارای یک جایگاه ویژه و حساس است و از این رو باید افرادی به این مسابقات اعزام شوند که شانس کسب مدال را داشته باشند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در آمریکا در سال آینده تصریح کرد: اردوهای تیم ملی بزرگسالان به‌زودی برگزار خواهد شد و اینک در حال انحام ارزیابی برای دعوت نفرات به اردوها هستیم.

مرادی با ابراز علاقه به مردم خوزستان و بیان اینکه امیدواریم این استان در تیم ملی دارای نماینده باشد خاطرنشان کرد: استان خوزستان از جمله استان‌هایی است که می‌تواند در این رشته ورزشی پیگیر برنامه‌های فدراسیون باشد.

وی با اشاره به انجام تغییرات و تحولات صورت گرفته در زمان رئیس جدید هیات گفت: از مسؤولان ورزش استان خوزستان انتظار این را داریم که توجه بیشتری را نسبت به وزنه‌برداری داشته باشند.

مرادی با اشاره به مسابقات بین‌المللی جام فجر که قرار بود در خوزستان برگزار شود عنوان کرد: باوجود اینکه انجام این رقابت‌ها جز تقویم فدراسیون بود، متاسفانه مسؤولان ارشد استان به دلایل نامعلوم از برگزاری آن منصرف شدند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور با درخواست کمک از مسؤولان استانی برای توجه بیشتر به این رشته ورزشی گفت: استان خوزستان خانه ورزش وزنه‌برداری کشور است و انتظار دارم از ظرفیت‌های استان در جهت پیشرفت این رشته ورزشی تلاش صورت بگیرد.

مرادی با اشاره به اعطای دوباره میزبانی جام فجر به استان خوزستان عنوان کرد: در رابطه با این برنامه باید از ظرفیت‌های نرم‌افزاری موجود استفاده شود و در زمینه استعدادیابی تیم ملی هم باید از ظرفیت‌ها و ورزشکاران استان خوزستان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مساله دوپینگ جز خطوط قرمز ما است ادامه داد: ما با این پدیده وارد مبارزه می‌شویم، زیرا در ورزش‌هایی که ما با نام تیم ملی و ورزشکار ایرانی در آن حضور پیدا کردیم پاکی خود را به دنیا نشان دادیم.

انتهای پیام/72026/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول