اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اتحادیه علمای یمن:

عربستان با جنجال درباره مکه، نمی‌تواند بر جنایت‌هایش سرپوش بگذارد

اتحادیه علمای یمن ضمن تقبیح اقدام عربستان سعودی در ایجاد جنجال رسانه‌ای در خصوص حمله دروغین نیروهای یمنی به مکه مکرمه، تأکید کرد که مقامات عربستان نمی‌توانند با چنین اقدام‌هایی، بر جنایت‌های خود در یمن سرپوش بگذارند.

عربستان با جنجال درباره مکه، نمی‌تواند بر جنایت‌هایش سرپوش بگذارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه علمای یمن شنبه (امروز) در واکنش به اتهام‌ها و جنجال رسانه‌ای عربستان سعودی با طرح ادعای حمله نیروهای یمنی به مکه، این اقدام شنیع عربستانی‌ها را محکوم کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی «المسیره» یمن، اتحادیه علمای یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دروغ‌هایی را که عربستان سعودی در مود هدف قرار دادن مکه از سوی نیروهای یمنی ترویج می‌دهد، تقبیح می‌کند.

در این بیانیه آمده است که جنجالی که عربستان در مورد هدف قرار دان مکه مکرمه ایجاد کرده، هرگز نمی‌تواند جنایت‌های این کشور در یمن را بپوشاند.

هیأت‌های دینی یمن از جمله شافعی‌ها، زیدی‌ها و صوفی‌ها نیز با محکوم کردن اتهام‌های عربستان، از عملیات شلیک موشک به فرودگاه بین‌المللی ملک عبد العزیز در جده حمایت کردند.

این هیأت‌ها علمای جهان اسلام را از افتادن در دام رژیم عربستان سعودی بر حذر داشتند.

عربستان سعودی جمعه (دیروز) بعد از آنکه نیروهای انصار‌الله و ارتش یمن موشکی به سمت فرودگاه بین‌المللی جده شلیک کردند، مدعی شد این موشک به سمت شهر مقدس مکه شلیک شده بود و سامانه پدافند هوایی این کشور موشک را در هوا منهدم کرده است.

سخنگوی ارتش یمن جمعه (دیروز) ضمن تکذیب ادعاهای عربستان مبنی بر حمله موشکی انصارالله و ارتش یمن به مکه، اعلام کرد که شکست عربستان سعودی در یمن، این کشور را مجبور به سر هم کردن این گونه یاوه گویی‌ها کرده است.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصار الله یمن نیز در واکنش به ادعاهای عربستان تأکید داشت، مردم یمن به حفظ و پاسداری از مقدسات اسلامی از مزدوران آمریکا متعهدترند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول