اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مالخلیفه:

نمایندگان در خصوص وزیر پیشنهادی ارشاد دقت کنند

امام جمعه مالخلیفه گفت: وزیر پیشنهادی جدید که علنی مصاحبه و از فتنه دفاع می‌کند خطرش از وزیر قبلی بیشتر است و نمایندگان مردم در مجلس باید حساسیت زیادی داشته باشند.

نمایندگان در خصوص وزیر پیشنهادی ارشاد دقت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد بخشایش‌پور در خطبه‌های نماز جمعه مالخلیفه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: در موضوع پدافند فرهنگی و مقابله با ناهنجاری‌های فرهنگی و مبارزه با بی‌حجابی‎ها و مدپرستی‌ها همه برادران و خواهران مامور به اطاعت از قرآن هستند.

امام جمعه مالخلیفه ادامه داد: این پدافند باید توسط همه مردم و علی‌الخصوص مسئولان فرهنگی که بیت‌المال به دست آنان سپرده شده است صورت گیرد و باید این منابع در استخدام ترویج فرهنگ قرآنی قرار گیرند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین منصب‌های مروج دین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، تصریح کرد: این برای مردم خیلی ناگوار بود که آقای وزیر ارشاد سابق در دوره اول مسئولیتش می‌گفت به مقام معظم رهبری گفته‌ام دغدغه‌های فرهنگی شما را هیچ وزیر ارشادی نتوانسته حل کند و من هم این قدرت را ندارم.

وی ادامه داد: روز اول رئیس جمهور شعارش این بود که من آمده‌ام به رهبر کمک کنم و جریان مدیریت اجرایی کشور را در خط تحقق مطالبات رهبری سوق دهم، ولی مردم قضاوت کنند در امر فرهنگ، در مسئله اقتصاد مقاومتی چند درصد مطالبات راهگشای رهبر انقلاب محقق شده است.

بخشایش‌پور خاطر نشان کرد: در مسئله برداشتن وزیر ارشاد که دال بر ضعف مدیریتی در عرصه فرهنگ بود از آقای روحانی تشکر می‌کنیم اما وزیر پیشنهادی جدید که علنی مصاحبه می‌کند و از فتنه دفاع می‌کند با آن سوابقی هم که دارد خطرش از وزیر قبلی بیشتر است، اکنون حرف ما با وکلای ملت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است که آن‌ها نباید اجازه چنین کاری را بدهند.

وی با اشاره به 10 آبان ماه سالروز شهادت آیت‌الله قاضی طباطبایی امام جمعه تبریز که در سال 58 در مسیر اعتلای اسلام ناب بعد از عمری تحقیق و تالیف و تدریس و مبارزه علیه استکبار به آرزوی دیرینه‌اش رسید ادامه داد: ایشان همیشه می‌فرمودند کاش من هم مثل آقای مطهری شهید بشوم و شش ماه بعد از شهادت شهید مطهری ایشان هم به آرزوی دیرینه‌اش رسید.

امام جمعه مالخلیفه با اشاره به 13 آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، بیان کرد: 13 آبان ضربه مهلک ثانویه‌ای بود که بعد از پیروزی انقلاب بر پیکره استکبار وارد شد و با این اقدام تقریبا امید امریکایی‌ها برای برگشت به کشور به ناامیدی مبدل شد.

بخشایش‌پور افزود: البته تولد دشمنی امریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به پیروزی انقلاب و یا 13 آبان نیست بلکه مسئله بغض و دشمنی کفر و استکبار با اسلام و دین توحیدی یک ریشه قرآنی دارد و می‌فرماید همیشه مستکبرین عالم برای ادامه حیات مادی و معنوی خود با اهل توحید در جنگ بودند اما امروز سابقه‌ استکبارستیزی و ذلتی که کفر و استکبار دچار آن شده را در هیچ عصر و تاریخی به اندازه این 37 سال نمی‌توانیم پیدا کنیم.

انتهای پیام/3339/چ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول