اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سردشت زیدون خبر داد

احداث مدرسه 3 کلاسه در روستای دور افتاده شله‌زار سردشت زیدون

بخشدار سردشت زیدون گفت: با اعتباری بالغ بر 130 میلیون تومان مدرسه شهید غلامحسن قلعه گلابی روستای شله‌زار یک با حضور فرماندار بهبهان و مسؤولان کلنگ‌زنی شد.

احداث مدرسه 3 کلاسه در روستای دور افتاده شله‌زار سردشت زیدون

سید ذبیح الله فرخنده‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سردشت زیدون اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون با همکاری امور روستایی استانداری خوزستان و بخشداری زیدون اعتباراتی جهت بهسازی و آسفالت روستای اسلام آباد جذب و توسط دهیاری روستا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روستای اسلام آباد یکی از روستا‌هایی است که در مسیر تردد و گذرگاه استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: ظرفیت‌های خوب گردشگری و طبیعت زیبای این روستا چشم هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

بخشدار سردشت زیدون با تاکید بر اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان در روستا‌ها اقدامات موثری انجام داد، افزود: بخش خصوصی در این امر کمک به‌سزایی می‌تواند جهت توسعه بخش‌های گردشگری و جذب سرمایه در روستا‌ها انجام دهد.

فرخنده‌زاده با اشاره به خدمات گسترده و متنوع توسط شورا و دهیاری و کمک‌های مردمی و پشتیبانی بخشداری زیدون، افزود: تا کنون با همکاری مردم و اعتبارات دولتی این روستا در تامین روشنایی معابر، جمع‌آوری و حمل زباله، جدول‌کشی کامل روستا با پیشرفت فیزیکی 99 درصد، آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها پیش‌رو بوده است.

وی ادامه داد: احداث پیاده‌رو این روستا در مساحت 2 هزار و 83 متر مربع با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال اجرا شده است.

فرخنده‌زاده ضمن اشاره به اینکه تا کنون بیش از 4 هزار متر آسفالت در سال‌جاری اجرا شده است، خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.

وی ضمن اشاره به نقش مهم شورا‌ها و دهیاری‌ها در توسعه روستا، ادامه داد: احداث پیاده‌رو در این سطح در روستا‌های بخش زیدون برای اولین بار با همکاری و مشارکت مردم اجرا شده است.

فرخنده‌زاده در پایان تصریح کرد: با توجه به خدمات گسترده شورا و دهیاری و مشارکت مردم روستای اسلام آباد بخش زیدون انتظار همکاری و مساعدت بیشتر نهاد‌ها جهت توسعه و جذب اعتبارات می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: با اعتباری بالغ بر 130 میلیون تومان مدرسه شهید غلامحسن قلعه گلابی روستای شله‌زار یک با حضور فرماندار بهبهان و مسؤولان کلنگ زنی شد.

فرخنده‌زاده با بیان اینکه روستای شله‌زار یک یکی از دور افتاده‌ترین و شرقی‌ترین نقطه استان خوزستان است، افزود: احداث مدرسه سه کلاسه شهید غلامحسن قلعه گلابی با مساحت 150متر مربع از محل اعتبارات شرکت نفت تامین و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار زیدون با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه در منطقه محروم شله‌زار باعث امید و نشاط خواهد شد، خاطرنشان کرد: این روستا یکی از روستاهایی است که از نظر کمبود آب و نبود دکل مخابراتی مشکل اساسی دارد.

فرخنده‌زاده با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در منطقه زیدون، گفت: زمین این مدرسه توسط اهالی روستا اهدا شده است که امید است به‌زودی مشکل دکل مخابراتی و آب شرب این روستا برطرف شود.

انتهای پیام/72026/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول