اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از آغاز مرحله نهایی لیگ فوتبال جوانان قم

آبادگران برای هما جشنواره گل به راه انداخت/ پناه‌آفرین قم برابر هنگ نقره داغ شد

نخستین هفته از بازی‌های مرحله نهایی مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌‌های استان قم با دو نتیجه عجیب و و جالب توجه و صدرنشینی آبادگران به پایان رسید.

آبادگران برای هما جشنواره گل به راه انداخت/ پناه‌آفرین قم برابر هنگ نقره داغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، 6 تیم صعود کننده به مرحله پایانی مسابقات فصل جاری لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم برای کسب عنوان قهرمانی این فصل در حالی رقابت خود را آغاز کردند که شکست پناه‌آفرین صدرنشین گروه دوم مقدماتی و پیروزی پرگل آبادگران صدرنشین گروه نخست مقدماتی از نتایج جالب توجه هفته نخست بود.

این در حالی است که پیش از آغاز مرحله نهایی، تعداد 15 تیم در مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم حضور داشتند و بازی‌های خود را در دو گروه هفت و هشت تیمی به شکل دوره‌ای برگزار کردند و از بین آنها سرانجام 6 تیم راهی مرحله پایانی شدند.

بازی‌های مرحله مقدماتی در دو گروه هفت و هشت تیمی به انجام رسید و از هر گروه سه تیم صعود کرد تا در مجموع 6 تیم راه یافته به مرحله پایانی برای به دست آوردن مقام قهرمانی و سهمیه فوتبال قم در مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان کشور رقابت خود را پیگیری کنند.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان قم، بازی‌های مرحله پایانی لیگ بین 6 تیم از امروز آغاز شد و در هفته نخست سه بازی به انجام رسید، دیدارهایی که هر یک از دیگری حساس‌تر و جذاب‌تر بود و به دلیل اینکه تیم قهرمان نماینده قم در لیگ باشگاه‌های کشور است، تیم‌ها تلاشی جدی و قدرتمندانه برای قهرمانی دارند.

رقابت‌های مرحله نهایی در حالی از عصر امروز آغاز شد که تیم‌ها همانند مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند، 6 تیمی که در پنج هفته برابر هم به میدان می‌روند تا قهرمان فوتبال جوانان قم در سال 1395 از بین آبادگران، هنگ، پیمان، پناه‌آفرین، سیاه‌جامگان و هما مشخص شود.

سه دیدار هفته نخست از بازی‌های مرحله نهایی فصل جاری لیگ جوانان فوتبال باشگاه‌های قم امروز در علاقمندان به فوتبال در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم به انجام رسید و یک بازی با نتیجه تساوی همراه بود ولی دو بازی دیگر برنده داشت.

این در حالی است که از گروه نخست مقدماتی که در آن تیم‌های فوتبال جوانان آبادگران، هنگ، پیمان، اتحاد، افشین، سهیل، سفیر و آرمان با یکدیگر در مدت هفت هفته رقابت‌ کردند، سه تیم آبادگران، هنگ و پیمان مجوز صعود به مرحله نهایی را به دست آورده‌اند.

همچنین طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان قم، بازی‌های گروه دوم که یک گروه هفت تیمی بود در مدت 6 هفته به انجام رسید و در پایان رقابت تیم‌های سفید زاگرس، پناه آفرین، هما، صبای قم، پیام، سیاه جامگان و عقاب پردیسان، سرانجام سه تیم پناه‌آفرین، سیا‌ه‌جامگان و هما صعود کردند.

دیدارهای هفته نخست مرحله نهایی لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم امروز در حالی به پایان رسید که تنها تساوی هفته در دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و پیمان با نتیجه بدو گل رقم خورد و هر دو تیم در طول 90 دقیقه بازی هر چه زدند به در بسته خورد تا امتیازها تقسیم شود.

در دومین دیدار این هفته تیم‌ دوم جدول گروه نخست یعنی هنگ در مقابل تیم صدرنشین گروه دوم مقدماتی یعنی پناه‌آفرین به میدان رفت و در حالی که کمتر کسی تصور تیم مدعی و پرقدرت پناه‌آفرین را در این دیدار داشت اما این اتفاق رخ داد و هنگ با یک گل به برتری رسید.

در نهایت بازی سوم بین تیم‌های فوتبال جوانان آبادگران و هما به انجام رسید، آبادگران تیم نخست گروه نخست مقدماتی و هما تیم سوم گروه دوم بودند و این دیدار پرگل‌ترین بازی هفته از آب درآمد و در نهایت این آبادگران مدعی قهرمانی بود که با نتیجه 6 بر یک به برتری رسید و صدرنشین شد.

انتهای پیام/78002/ن40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول