اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش ملی انجمن جمعیت شناسی ایران خبر داد

ارسال 230 چکیده مقاله به همایش ملی جمعیت‌شناسی ایران

دبیر علمی هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت شناسی ایران گفت: در مدت تعیین شده برای ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش، 230 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش رسید.

ارسال 230 چکیده مقاله به همایش ملی جمعیت‌شناسی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، عباس عسگری ظهر امروز در نشست خبری هماهنگی برنامه‌های اطلاع‌رسانی هشتمین همایش ملی انجمن شناسی ایران با اشاره به اینکه محور این همایش، تحولات جمعیت، نیروی انسانی و اشتغال در ایران است، اظهار داشت: 230 چکیده مقاله در مدت تعیین شده به دبیرخانه همایش رسید.

وی عنوان کرد: 88 مقاله برای ارائه در همایش پذیرفته شد که 26 مقاله به صورت سخنرانی و 62 مقاله نیز به صورت پوستر در این همایش ارائه خواهد شد.

عسگری با اشاره به محورهای همایش بیان کرد: «داده‌ها و شاخص‌های نیروی انسانی و اشتغال»، «ابعاد جمعیت شناختی نیروی انسانی و اشتغال»، «ابعاد اقتصادی، ‌اجتماعی اشتغال و بیکاری»، «آموزش و اشتغال، چالش‌ها و پیامدها» و «اشتغال زنان»، مهم‌ترین محورهای این همایش دو روزه است.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد نیز در این نشست اظهار داشت: دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد تنها دانشکده علوم اجتماعی در خارج از تهران است که همه رشته‌ها را دارد و در مقطع ارشد و دکتری نیز به عنوان تنها دانشگاه پس از تهران دانشجو می‌پذیرد.

سید علیرضا افشانی با اشاره به اهمیت برگزاری این همایش عنوان کرد: با توجه به تحولات جمعیتی در جامعه و شرایط خاص کشور ما، مباحث موجود در حوزه اشتغال و ...، برگزاری چنین همایشی در دانشگاه یزد ضرورت داشت.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد خاطرنشان کرد: استان یزد از دیرباز در زمینه فرهنگ کار و تلاش زبانزد بوده و مردمان آن همواره به سخت‌کوشی شهرت داشته‌اند و در واقع از آنجا که یزد نماد سخت‌کوشی است، دانشگاه یزد به عنوان میزبان این همایش انتخاب شده است.

افشانی با اشاره به برگزاری دو روزه همایش طی روزهای پنجم و ششم آبان‌ماه عنوان کرد: در این دو روز ضمن ارائه مقالات علمی در قالب سخنرانی و پوستر،‌ از اساتید برجسته در حوزه جمعیت‌شناسی، اشتغال و ... نیز در کارگاه‌های آموزشی بهره‌ خواهیم برد.

انتهای پیام/2464/ن20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول