اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه رودهن:

جمهوری اسلامی ایران هر روز تهدید می‌شود

امام‌ جمعه رودهن گفت: جمهوری اسلامی ایران هر روز تهدید می‌شود و از این‌رو، رزمایش‌های نیروهای مسلح باید ادامه یابد.

جمهوری اسلامی ایران هر روز تهدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن، ضمن تسلیت ایام اسارت خاندان سالار شهیدان (ع) اظهار کرد: اصل عزاداری اهل‌بیت (ع) بعد از عاشورا در این مدت است که اهل‌بیت (ع) و خاندان سیدالشهدا (ع) را به اسارت گرفتند و در سومین روز از شهادت امام حسین (ع) از کربلا به کوفه رسیدند و در هفتمین روز از شهادت این کاروان به دمشق رسید و امروز باید با یاری صاحب‌الزمان (عج) و دلاوری رزمندگان، سوریه از دست نیروهای تروریست آزاد شود.

امام‌ جمعه رودهن افزود: هیأت‌های مذهبی باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ایام سوگواری و عزاداری فقط مخصوص دهه اول نباشد و عزاداری سالار شهیدان ادامه داشته باشد.

مدیح بیان کرد: ایام عروج حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی خمینی، فرزند امام راحل است و یاد این بزرگ‌مرد را گرامی می‌داریم و به برکت خون ایشان و دیگر شهدا شاهد پیروزی‌های خوبی در سوریه و عراق هستیم.

وی افزود: به یاری پروردگار، شاهد نابودی عربستان‌سعودی خواهیم بود و تمام مسلمانان به‌خصوص در کشور یمن از این جنایت‌کار جهانی خلاص و نجات پیدا کنند.

امام‌ جمعه رودهن گفت: جمهوری اسلامی ایران هر روز تهدید می‌شود و رزمایش نیروهای هوایی که چند روز پیش برگزار شد، بسیار جای تشکر دارد و حتی پیشنهاد شده است دیگر دستگاه‌های نظامی و انتظامی، مانورهای مختلف خود را برگزار کنند تا دشمنان حتی جرأت تهدید هم نداشته باشند.

مدیح با اشاره به ابلاغ سیاست‌های انتخابات توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: یکی از موارد بسیار مهم، ابلاغ سیاست‌های انتخاباتی بود که توسط رهبری انجام و وظایف‌ها مشخص و خیلی از مطالبی که در انتخابات کم‌رنگ شده بود، در این ابلاغیه گنجانده شد.

وی اضافه کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان بسیار جالب بود و معظم‌له به موارد مهمی اشاره کردند و فرمودند نباید هیچ‌گاه برابر دشمنان کوتاه بیاییم که اگر این اتفاق صورت پذیرد، امروز خواهند گفت انرژی هسته‌ای نباشد و روزهای دیگر دستورات دیگری خواهند داد واین موضوع در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

امام‌ جمعه رودهن با اشاره به آمارگیری خاطرنشان کرد: یکی از مسائل خیلی مهم آمارگیری است و تمام مردم باید در این آمارگیری حضور پیدا و اطلاعات خود را ارائه کنند تا ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن بتواند اطلاعات دقیق کشور را به دست آورد.

مدیح اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران وقتی می‌خواهد برای برنامه‌های مختلف برنامه‌ریزی کند، باید آمار دقیق در دست داشته باشد و بداند برای چند میلیون نفر باید برنامه‌ریزی کند و این مسأله بسیار مهم است؛ بنابراین همه لازم است در  آمارگیری شرکت کنند.

انتهای پیام/67029/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول