اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر قدس:

هزینه‌ در امر رونق ورزش‌ نوعی سرمایه‌‌گذاری است

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس گفت: هر هزینه‌ای در امر رونق ورزش یک سرمایه‌‌گذاری محسوب می‌شود.

هزینه‌ در امر رونق ورزش‌ نوعی سرمایه‌‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، حسین نوروزی بعد از ظهر امروز در نطق پیش از دستور جلسه رسمی 287 شورای اسلامی شهر قدس اظهار کرد: برای آشنایی شهروندان عزیز شهر قدسی به اثرات مثبت و سود‌مندی ورزش کردن در زندگی فردی و اجتماعی و تشویق و ترغیب آنها به امر ورزش باید در اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه‌ها و همچنین ورزش‌های گروهی و همگانی جدیت مضاعفی بشود.

وی بیان کرد: امروزه تأثیرات مثبت ورزش کردن بر سلامت روانی فرد و جامعه یک امر ثابت شده است، فعالیت‌های فیزیکی ورزشی بر افراد افسرده و مضطرب اگر همراه با رژیم غذایی مناسب باشد تأثیر شگرفی دارد زیرا ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی موجب مصرف انرژی شده و سهم بسیار مهمی را در کنترل وزن و کاهش چربی در بدن دارد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر قدس تصریح کرد: امروزه یکی از عوامل ازدیاد سرطان در کشور توجه ناچیز و استقبال اندک مردم به امر ورزش است، با توجه به هزینه سنگینی که بیماری‌های ناشی از کم‌تحریکی بردوش دولت و مردم گذاشته است بنابراین هر هزینه‌ای در امر رونق ورزش یک سرمایه‌‌گذاری محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و پیشگیری از بیماری‌های ناشی از کم‌تحرکی مانند دیابت، چربی خون و ... از کار‌های ضروری و بسیار مهم در راستای سلامت جامعه است که باید از سوی مسؤولین امر و شهروندان عزیر جدی گرفته شود، یکی از راه‌های پیشگیری از این خطرات می‌تواند تشویق و سوق دادن مردم به شرکت در ورزش‌های گروهی و همگانی باشد.

نوروزی در پایان متذکر شد: کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر قدس به سهم خود این هفته را به رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قدس تبریک عرض کرده و همچنین به رؤسای هیأت‌های ورزشی، شورا، شهرداری، فرمانداری و سایر دستگاه‌ها توصیه می‌شود که با تعامل و تعاون کارهای ورزشی را پیش ببرند زیرا در این صورت است که موفقیت حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/3154/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول