اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقبال پرشور آملی‌ها

فوتبالیست ملی‌پوش نایب قهرمان آسیا به زادگاهش بازگشت

الهیار صیادمنش فوتبالیست آملی عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که در مسابقات آسیایی نایب قهرمان شد، با استقبال مردم و ورزش‌دوستان به زادگاهش بازگشت.

فوتبالیست ملی‌پوش نایب قهرمان آسیا به زادگاهش بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، الهیار صیادمنش فوتبالیست آملی عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که در مسابقات آسیایی نایب قهرمان شد، چهارشنبه شب با استقبال مردم و ورزش‌دوستان به زادگاهش آمل بازگشت.

این فوتبالیست ارزشمند ایران اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.

الهیار صیادمنش افزود: تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در این دوره از مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشت ولی تنها در دیدار فینال نتوانست مقابل حریف به پیروزی برسد و نائب قهرمان شد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی جواز حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان را از آن خود کرد، یادآور شد: همه ملی‌پوشان در هند با تمام توان در زمین حاضر شدند و می‌خواهیم در جام جهانی نیز نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم.

این نوجوانان باآتیه فوتبال کشورمان با قدردانی از مربیان و خانواده‌اش که همیشه یار و همراش بودند، تصریح کرد: ورزشکاران و همشهریانم همیشه به من لطف داشتند و از آنها صمیمانه قدردانی می‌کنم.

صیادمنش که متولد 1380 است در پایان گفت: امیدوارم در آینده نیز بتوانم برای کشورم مفید و مؤثر باشم.

انتهای پیام/86012/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول