اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

بیشترین اعتبارات اردبیل به بهسازی راه‌های روستایی اختصاص یافته است/ ضرورت تهیه طرح ترافیکی در روستاهای پرجمعیت

فرماندار اردبیل گفت: در توزیع اعتبارات شهرستان اردبیل بیشترین اعتبارات را به حوزه بهسازی راه‌های روستایی اختصاص دادیم.

بیشترین اعتبارات اردبیل به بهسازی راه‌های روستایی اختصاص یافته است/ ضرورت تهیه طرح ترافیکی در روستاهای پرجمعیت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی پیش از ظهر امروز در همایش راهوران محلی در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و در تجلیل از دهیاران موفق در اجرای این طرح در فرمانداری اردبیل اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در سه سال اخیر با همکاری رئیس پلیس راه استان در زمان مسؤولیت سابق‌اش انجام شد ساماندهی ترمینال اردبیل و اتوبوس‌های بین راهی بود که موفق شدیم با ساماندهی این کار جلوی تصادفات خونی را در مسیرهای مختلف بگیریم.

وی بیان کرد: با ساماندهی ترمینال اردبیل و ورود و خروج مسافران از این مسیر و جلوگیری از تردد و توقف اتوبوس‌ها در میادین و مکان‌های مختلف سعی کردیم تا انضباط خاصی را به این موضوع اختصاص دهیم.

فرماندار اردبیل گفت: در توزیع اعتبارات شهرستان اردبیل بیشترین اعتبارات را به حوزه بهسازی راه‌های روستایی اختصاص دادیم.

زنجانی با قدردانی از همت پلیس راه استان اردبیل و راهور در نظم‌بخشی و انضباط به تردد عموم مردم بیان کرد: فعالان این عرصه با جدیت و تلاش مضاعف سعی می‌کنند تا آمار تصادفات کاهش پیدا کرده و روان‌سازی امر ترافیک و ترددها به شکل مطلوب انجام شود.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل با ابراز خرسندی از کاهش تصادفات جاده‌ای در استان که رتبه دوم را استان اردبیل در این زمینه به خود اختصاص داده است، یادآور شد: ما در توجه به راه‌های روستایی و شهری بیشترین اعتبارات را در این سه سال به این حوزه اختصاص دادیم به طوری که سعی‌مان بر این است تا بتوانیم در این مسیرها ایمنی بیشتر برای تردد روزانه مردم را فراهم کنیم.

زنجانی تصریح کرد: بسیاری از راه‌های روستایی و بخش‌های شهرستان اردبیل به شدت تخریب شده بود که سعی کردیم این مسیرها را به مانند ثمرین با اختصاص 5 میلیارد تومان اعبتار بهسازی کرده و زمینه بهره‌برداری مناسب آن را فراهم کنیم.

وی از تعریض جاده اردبیل به سمت سردابه و نصب علایم راهنمایی و رانندگی در مسیرها و جاده‌های مختلف خبر داد و گفت: بیش از 250 میلیون تومان از اعتبارات متفرقه به این امر اختصاص یافته به طوری که ما هیچ مشکلی برای خرید و نصب علایم راهنمایی و رانندگی در استان نداریم.

فرماندار اردبیل افزود: از جمله شاخص‌های ارزیابی دهیاران کاهش تصادفات و کنترل ترافیک است که در این زمینه برای روستاهای پرجمعیت طرح ترافیکی را تهیه کرده و درصدد اجرای آن هستیم.

زنجانی اظهار کرد: بیشترین تأکید ما بر مسیرهای پرترددی است که در حاشیه این جاده‌ها مدارس واقع شده‌اند که برای کاهش تلفات دانش‌آموزی در این مسیرها سعی‌مان بر این است تا طرح‌های کنترلی را با همکاری دهیاری‌ها اجرایی کنیم.

وی به بهبود شرایط تخصیص اعتبارات به دهیاری‌ها اشاره کرد و گفت: وضعیت اعتباری دهیاری‌ها به گونه‌ای است که حتی چندین برابر فرمانداری اردبیل منابع اعتباری در درست دارند و از محل تجمیع عوارض و ردیف‌های دیگر اعتبارات خوبی برای روستاها به ویژه روستاهی پرجمعیت در نظر گرفته شده است تا با اولویت بهبود و بهسازی مسیرها و راه‌ها بتوانند اقدامات خودشان را انجام دهند.

فرماندار اردبیل گفت: تمام تلاش ما بر این است تا جاده‌های روستاهای پرجمعیتی همچون شام اسبی، آراللو، مسیر سردابه، ارجستان، ثمرین و آبی‌بیگلو را به شکل مناسب بهسازی کرده و زمینه بهره‌برداری از آنها را برای عموم روستاییان فراهم کنیم.

انتهای پیام/62001/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول