اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بندرلنگه:

مردم ایران اسلامی با روحیه جهادی در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند

امام جمعه موقت بندرلنگه گفت: مردم ایران اسلامی با روحیه جهادی در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و یک وجب از خاک میهن عزیرمان را به دشمن ندادند.

مردم ایران اسلامی با روحیه جهادی در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام والمسلمین حسن فقیهی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با روحیه جهادی در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردند و مردم قهرمان در قالب سپاه، بسیج و نیروهای مسلح، مقاومت جانانه کردند و یک وجب از خاک را به دشمن ندادند.

وی افزود: تا قبل از انقلاب اسلامی هر جنگی می‌شد گوشه‌ای از خاک کشور را اشغال می‌کردند و در سال 1350 نیز با توطئه آمریکا و انگلیس بحرین از ایران جدا شد.

امام جمعه موقت بندرلنگه اضافه کرد: مردم ایران با اینکه در زمان جنگ تحریم نیز بودند و حتی کشورهای دیگر سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند با ایمان، تعهد، انگیزه الهی و رهبری امام خمینی(ره) جانانه جنگیدند و جهاد کردند و در هشت سال دفاع مقدس کشور عزیزمان را بیمه کردند.

فقیهی فر تصریح کرد: کار دشمن زور و تحریم است در برابر تحریم نباید احساس شکست کنیم این تحریم‌ها باعث رشد ما شد و همچنین باعث شد روی پای خود بایستیم و از لحاظ نظامی بسیار پیشرفت کردیم.

وی با اشاره به اینکه ما نباید تکیه به نفت کنیم بیان داشت: ما باید اقتصاد خود را دانش بیان کنیم، به دشمن نیز نمی‌شود اعتماد کرد چرا که آمریکا عهد شکن است و اینها به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیستند.

امام جمعه موقت بندرلنگه، یادآور شد: آمریکا اگر می‌دید در حمله نظامی به ایران چیزی عایدش می‌شد در حمله به ما کوتاهی نمی‌کرد، این خداوند است که رعب و وحشت در دل آن‌ها انداخته است و امروز اگر ما در سوریه مشاور و مستشار نظامی نمی‌فرستادیم و عراق را حمایت نمی‌کردیم الان با دشمن در مرزهای خود درگیر بودیم.

انتهای پیام/3264/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول