اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دفاع مقدس

گلزار مطهر شهدای مهدی‌شهر گلباران شد

گلزار مطهر شهدای مهدی‌شهر در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مسؤولان گلباران شد.

گلزار مطهر شهدای مهدی‌شهر گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، عصر امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس، آیین گلباران و غبارروبی گلزار شهدای مهدی‌شهر با حضور مسؤولان این شهرستان برگزار شد.

این آیین با هدف قدردانی از مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان مهدی‌شهر و آحاد مردم امروز بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که جمع کثیری از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی حضور داشتند، مدعوین با قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدای گران‌قدر شهر مهدی‌شهر، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرمان‌های والای شهیدان و امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای تجدید میثاق کردند.

آیین گلباران گلزار مطهر شهدای مهدی‌شهر در دومین روز از هفته دفاع مقدس به جهت پاسداشت مجاهدت‌های شهدای گران‌قدر هشت سال دفاع مقدس با حضور گسترده جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، طلاب و روحانیون، اصناف، ورزشکاران، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مهدی‌شهر و قشرهای مختلف در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/74016/ر20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول