اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن:

بی‌آبرویی تنها عایدی دشمن از جنگ تحمیلی بود/ آمریکا برای تسلیم ایران با سلاح «نفوذ» گام برمی‌دارد

امام جمعه رودهن با بیان اینکه بی‌آبرویی تنها عایدی دشمن از جنگ تحمیلی بود، گفت: آمریکا برای تسلیم ایران با سلاح نفوذ گام برمی‌دارد تا بتواند خاورمیانه را تسخیر کند.

بی‌آبرویی تنها عایدی دشمن از جنگ تحمیلی بود/ آمریکا برای تسلیم ایران با سلاح «نفوذ» گام برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدرضا مدیح ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در نخستین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان دماوند اظهار کرد: جرم انقلاب ما این بود که مرجع آن عالم دینی، مرجع تقلید و رهبر انقلاب اسلامی بوده است و به همین علت استکبار جهانی لحظه‌ای از پای ننشسته و توطئه‌های فراوانی را مقابل جمهوری اسلامی ایران انجام داده است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی روزی به صحنه آمد که گروهک‌ها را در ایران ساماندهی کرد و جنگ داخلی را به راه انداخت به این امید که به خیال خام خود جمهوری اسلامی ایران براندازد.

امام جمعه رودهن ادامه داد: در جنگ داخلی، دشمنان و ضد انقلاب هیچ بهره‌ای نبرده‌اند و در نهایت استکبار جهانی جنگ خارجی را که در واقع جنگ جهانی سوم علیه انقلاب اسلامی بود به راه انداخت و شیخ‌نشین‌های منطقه و قدرت‌های مختلف در دنیا را بسیج و جنگ تمام عیار به مدت هشت سال بر انقلاب اسلامی تحمیل کرد.

مدیح تبیین کرد: در دفاع مقدسی که مردم ایران انجام دادند و جنگ تحمیلی که دشمن به ما تحمیل کرد، دشمن هیچ سودی نبرد و جز شکست و بی‌آبرویی چیزی نصیب دشمن نشده است.

وی اضافه کرد: در همان زمان استکبار جهانی تحریم اقتصادی را پیش گرفت و همچنان نیز ادامه دارد، اما قطع به یقین نتیجه‌ای برای دشمن نخواهد داشت.

امام جمعه رودهن افزود: استکبار جهانی جنگ تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخت؛ بمباران تبلیغاتی دشمن در همه سال‌های پس از انقلاب در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف به لطف خداوند متعال در تهاجم تبلیغاتی نیز اثر بخش نبود.

مدیح اضافه کرد: همه این عرصه‌ها را دشمن بر ما تحمیل کرد برای اینکه انقلاب اسلامی را براندازد، اما به لطف خداوند متعال و راهنمایی قرآن کریم و حمایت مردم با روحیه جهادی از انقلاب اسلامی این توطئه‌ها نابود شد.

وی ادامه داد: پیروزی همه‌جانبه تا امروز نصیب جمهوری اسلامی ایران و امت مؤمن و مجاهد شده و شکست همه‌جانبه نصیب استکبار جهانی است.

امام جمعه رودهن توضیح داد: امروز استکبار جهانی می‌خواهد از راه نفوذ وارد شود؛ آمریکا در 50 سال گذشته در واقع اساسنامه امنیت جهانی خود را بازنگری نکرده بود.

مدیح تصریح کرد: آمریکا در سال‌های گذشته یک تیم از مأموران امنیتی را بسیج کرده تا امنیت جهانی آمریکا را بازنگری کنند.

وی اظهار کرد: نتیجه این بازنگری این بود که اگر آمریکا تا سال 2025 مدیریت جهانی را به دست نگیرد، فرو می‌پاشد و برای اینکه مدیریت جهانی را به دست گیرد، باید قلب جهان را که خاورمیانه است، به دست گیرد.

امام جمعه رودهن تشریح کرد: آمریکا برای اینکه خاورمیانه را به دست بگیرد به این نیاز دارد تا ایران را تسلیم خود کند و در این راه با سلاح نفوذ گام بر‌می‌دارد؛ مسأله نفوذ یکی از مواردی است که بسیار مورد تأکید مقام معظم رهبری است و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/67028/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول