اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان شمالی:

بیش از 7 هزار کتابچه و پوستر با موضوع غدیر در خراسان شمالی توزیع شد

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان شمالی از توزیع بیش از 7 هزار کتابچه، پوستر و نرم‌افزار با موضوع غدیر در استان خبر داد.

بیش از 7 هزار کتابچه و پوستر با موضوع غدیر در خراسان شمالی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین ثابت‌قدم وحید اظهار کرد: از بیش از 7 هزار اقلام توزیع‌شده، هزار کتابچه خطبه غدیر، 5 هزار کتابچه «طراوت غدیر»، هزار پوستر و هزار نرم‌افزار چندرسانه‌ای غدیر خم است.

وی توزیع کتابچه‌های خطبه غدیر و آداب و اعمال عید غدیر و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای را باهدف ترویج فرهنگ غدیر و ولایتمداری ذکر و گفت: کتابچه‌ها و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای در بقاع متبرکه، مساجد و دانشگاه‌های استان توزیع شد.

به گفته دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان شمالی این طرح با همکاری اداره‌کل فرهنگ  و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان شمالی در استان انجام شد.

خبر دیگری هم از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی حاکی است با حکم محمدرضا صالحی؛ رئیس ستاد اجرایی کنگره آیت‌الله سیدمیرزاحسن موسوی بجنوردی منصوب شد

محمدرضا صالحی استاندار و رئیس کنگره بین‌المللی بزرگداشت آیت‌الله سید میرزاحسن موسوی بجنوردی با صدور حکمی حسین ثابت‌قدم وحید را به‌عنوان رئیس ستاد اجرایی این کنگره منصوب کرد.

حسین ثابت‌قدم وحید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان خراسان شمالی است.

خبر دیگری هم از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی حاکی است هنرمندان شیروانی در دهمین جشنواره ملی موسیقی جوان کشور صاحب‌مقام شد.

دهمین جشنواره‌ ملی موسیقی جوان با درخشش ٥ هنرمند شیروانی برگزیده در بخش دوتار در سه رده سنی، شاخه‌ موسیقی نواحی به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/63002/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول