اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قم به پلیٍ‌آف فوتسال پیام نور کشور صعود کرد/ جدال با لرستان برای رفتن به نیمه نهایی

تیم فوتسال دانشجویان دانشگاه پیام نور استان قم موفق به کسب مجوز حضور در مرحله حذفی مسابقات فوتسال دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور شد.

قم به پلیٍ‌آف فوتسال پیام نور کشور صعود کرد/ جدال با لرستان برای رفتن به نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال دانشگاه پیام نور استان قم بعد از صعود موفقیت‌آمیز از مرحله گروهی و برتری مقابل حریفان خود مجوز صعود به مرحله حذفی رقابت‌های فوتسال دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور را به دست آورد و امروز برای صعود به جمع چهار تیم برتر به میدان خواهد رفت.

تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم در مرحله یک چهارم نهایی این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان در حال برگزاری ا‌ست، به مصاف تیم فوتسال دانشگاه پیام نور استان لرستان خواهد رفت تا در ادامه روند صعودی خود به جمع چهار تیم مرحله نیمه پایانی صعود کند.

هم‌گروهی فوتسالیست‌های پیام نور قم با اردبیل، لرستان و آذربایجان شرقی

فوتسالیست‌های دانشجوی دانشگاه پیام نور قم در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها نمایشی قابل قبول در مقابل حریفان خود ارائه کردند و در حالی که با تیم‌های دانشگاه‌های اردبیل، لرستان و آذربایجان شرقی هم‌گروه بودند با کسب دو پیروزی و یک باخت از این مرحله راهی پلی‌آف شدند.

در این مسابقات درخشش محمد دهقان سنگربان سابق تیم‌های فوتسال ارم‌کیش، کیش‌ایر قم، صبای قم و منصوری قرچک در درون دروازه در کنار بازی خوب چهره‌هایی همچون علی فخار، سیدعلی حسینی و عابد خسروبیگی سبب شد تا تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم در دو مسابقه مقابل حریفان خود به برتری دست یافته و خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی معرفی کند.

تیم فوتسال دانشگاه پیام نور قم امروز در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال دانشگاه‌های پیام نور سال 1395 شکور در حالی به مصاف لرستان می‌رود که در صورت برتری در این دیدار، ضمن کسب سومین پیروزی متوالی خود در این رقابت‌‌ها، راهی مرحله نیمه نهایی نیز می‌شود.

جدال پیام نور قم با لرستان برای صعود به جمع 4 تیم برتر

بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این رقابت‌ها، بعد از تعیین تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی، صبح روز دوشنبه بیست و نهم شهریور ماه دو مسابقه برای تعیین فینالیست‌های این دوره از مسابقات فوتسال دانشگاه‌های پیام نور کشور به انجام می‌رسد و عصر فردا نیز ابتدا تیم های بازنده نیمه نهایی برای کسب عنوان سوم در دیدار رده‌بندی مقابل یکدیگر به میدان می‌روند و سپس مسابقه فینال برگزاری می‌شود تا تیم قهرمان این دوره معرفی ‌شود.

تیم‌های حاضر در این مسابقات ابتدا در گروه‌های مختلف مقدماتی با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم دانشگاه پیام نور استان قم در مرحله گروهی با تیم‌‌های دانشگاه‌های پیام نور برابر تیم‌های اردبیل و آذربایجان شرقی به برتری دست یافت و مقابل اصفهان نتیجه را واگذار کرد.

صعود پیام نور قم با هدایت سابق صبا و ارم‌کیش

دانشجویان فوتسالیست پیام نور قم در مرحله گروهی کار خود را با برتری دو بر یک برابر تیم اردبیل آغاز کردند اما در بازی بعدی برابر تیم دانشگاه‌های پیام نور اصفهان سه بر دو شکست خوردند و در آخرین بازی مرحله گروهی خود نیز مقابل تیم دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی با حساب دو بر صفر به پیروزی رسیدند تا با 6 امتیاز راهی پلی‌آف شوند.

دومین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور با شرکت تیم‌های از استان‌های مختلف به میزبانی دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان در حال برگزاری‌ است تیم دانشگاه پیام نور قم به عنوان یکی از تیم‌های با سابقه و دارنده چند عنوان قهرمانی دوره‌های گذشته، به سرمربیگری سیدمهدی غیاثی سرمربی سابق تیم‌های ارم‌کیش قم، کیش‌ایر قم، صبای قم و دبیری تبریز برای کسب یک قهرمانی دیگر تلاش می‌کند.

انتهای پیام/78002/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول