اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان همدان:

طرح استقلال وزارت جوانان در مجلس تهیه می‎شود/ در مبارزه با مفاسد اقتصادی تعارف نداریم

رئیس مجمع نمایندگان همدان با بیان اینکه طرح استقلال وزارت جوانان در مجلس تهیه می‎شود، گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادی تعارف نداریم.

طرح استقلال وزارت جوانان در مجلس تهیه می‎شود/ در مبارزه با مفاسد اقتصادی تعارف نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته صبح امروز در جمع اعضای اتاق فکر جوانان و دبیران سازمان‎های مردم نهاد جوانان همدان با بیان اینکه جوانان و رسیدگی به امور آنها نیازمند یک وزارت مستقل است، ادغام ورزش و جوانان را کاری اشتباه و غیر اصولی دانست و اظهار کرد: به زودی طرح وزارت جوانان در مجلس مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به وجود مشکلات بسیاری چون بیکاری، طلاق، بالا رفتن سن ازدواج و آسیب‎های اجتماعی گفت: باید نسبت به رفع این مشکلات برنامه‎ریزی و اقدام شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در ادامه با بیان اینکه در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی با کسی تعارف نداریم، افزود: در همین راستا از تمام اهرم‎های نظارتی مجلس برای مبارزه با مفاسد اقتصادی استفاده خواهیم کرد.

این مسؤول با بیان اینکه نمونه مقابله با مفاسد اقتصادی جلوگیری از اختلاس میلیون‎ها تومان پول در بانک دی و زندانی کردن مدیر این بانک است، گفت: اختلاس از بیت‌المال عامل ناراحتی و بی‎اعتمادی مردم شده که در همین راستا باید از تمام ظرفیت‎ها در راستای مبارزه با اختلاس استفاده شود.

خجسته در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه طبق توافق با استاندار قرار شد از مدیران بومی و توانمند استفاده شود، گفت: سمن‎ها  باید در ارتباط با این مسئله و مسائل دیگر مطالبه‎گر باشند.

رسول منعم؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه استان همدان در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان، از استان‏‎های برتر کشور در حوزه جوانان است، این مهم را مورد توجه دانست.

اسدالله ربانی‌مهر، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در این جلسه گفت: مجلس باید در کنار دولت توجه جدی به حوزه جوانان داشته باشد و در زمینه تفکیک دو حوزه ورزش و جوانان با جدیت وارد کار شود.

انتهای پیام/3140/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول