اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سردشت زیدون:

جاده ارتباطی امیدیه به دیلم پس از سال‌ها ترمیم و روکش می‌شود

بخشدار سردشت زیدون گفت: جاده ارتباطی امیدیه به دیلم پس از سال‌ها ترمیم و روکش می‌شود.

جاده ارتباطی امیدیه به دیلم پس از سال‌ها ترمیم و روکش می‌شود

سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سردشت زیدون اظهار کرد: عملیات اجرایی ترمیم و روکش 8 کیلومتر از جاده ارتباطی امیدیه به سمت دیلم موسوم به جاده داربهاره حد فاصل سه راهی تل چگاه علیا تا شهر یکهنه بعد از گذشت 6 سال روکش آسفالت می‌شود.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های شبانه‌روزی و با همکاری مهندسی ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیرعامل شرکت نفت این عملیات آغاز شده است.

بخشدار زیدون ضمن اشاره به اینکه سال‌ها بود این محور شیار زنی شده بود افزود: با پیگیری بخشداری زیدون و همکاری شرکت مهندسی ساختمان مناطق نفت‌خیز جنوب با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی ترمیم و روکش آسفالت آن هم‌اکنون آغاز شده است.

فرخنده‌زاده ادامه داد: این محور به‌عنوان یکی از محورهای ترانزیتی، پر خطر و حادثه‌خیز همیشه تلفات جانی و مالی زیادی را در بر داشته است.

وی ضمن اشاره به اینکه این محور یک محور ترانزیتی به استان بوشهر و خوزستان و همچنین کهگیلویه و بویراحمد است گفت: بیشترین تلفات جاده‌ای ما در همین محور به دلیل شیار زنی بوده است.

بخشدار زیدون در پایان تصریح کرد: امید است با تدبیر دولت امید و با همکاری نماینده و فرماندار بهبهان محور سردشت به بهبهان هم تعریض شود.

انتهای پیام/72026/چ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول