اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گچساران:

سال گذشته 100 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین دانش‌آموزان گچسارانی توزیع شد

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: از طریق کمک‌های خیرین سال گذشته 100 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین دانش‌آموزان گچسارانی توزیع شد.

سال گذشته 100 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی بین دانش‌آموزان گچسارانی توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید ظهیر‌الدین پورالحسینی ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشن عاطفه‌های بهانه‌ای برای نزدیک شدن دل‌ها به یکدیگر و رفع فقر در جامعه است.

وی افزود: در سال گذشته مبلغی بالغ بر 100میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی به دانش‌آموزان پایه دبستان و متوسطه شهرستان گچساران از طریق خیرین این هدایا کمک شده است.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در ادامه افزود: از این مبلغ 60 میلیون تومان برای خرید کیف و کفش دخترانه و پسرانه بین دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول روستایی و جنوب شهر گچساران توسط بنیاد علوی توزیع شد.

این مسؤول تبیین کرد: از جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری و مشارکت‌های مردمی مبلغی بالغ بر 30 میلیون تومان به صورت نقدی بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت در دوره‌های مختلف تحصیلی توزیع شد.

پورالحسینی تصریح کرد: اعتقاد داریم هر چه قدر این محرومیت ها کاهش یابند شاهد رشد آموزش و پرورش و کاهش آسیب های اجتماعی خواهیم بود. 

انتهای پیام/82030/ذ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول