اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 25 مدال رنگی

خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی مسابقات سبک هاپکیدوWHF کشور ایستاد

خراسان جنوبی در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی سبک هاپکیدوWHF کشور با کسب هفت مدال طلا، 12 مدال نقره و 6 مدال برنز بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد.

خراسان جنوبی بر سکوی قهرمانی مسابقات سبک هاپکیدوWHF کشور ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی سبک هاپکیدوWHF کشور رزمی‌کاران شرکت فولاد صنعت قاینات خراسان جنوبی با اقتدار برای سومین بار متوالی خوش درخشیدند.

امیر حسین اکبری در وزن منفی 65 کیلوگرم رده سنی نوجوانان این رقابت‌ها قهرمان شد، محسن شاهی در وزن منفی 50 کیلوگرم جوانان مدال طلا به گردن آویخت، علی صفاری در وزن منفی 55 کیلوگرم جوانان بر سکوی نخست ایستاد، علیرضا عباسی در وزن منفی 60 کیلوگرم جوانان طلایی شد.

سجاد خسروی در وزن منفی 55 کیلوگرم بزرگسالان قهرمان شد، حسین غلامی در وزن منفی 60 کیلوگرم مدال طلا را کسب کرد و سید محسن رمضان‌پور در وزن مثبت 90 کیلوگرم رتبه نخست رقابت‌ها به دست آورد.

 محسن رضایی در وزن منفی 33 کیلوگرم نوجوانان به مدال نقره رسید، سجاد یعقوبی در وزن منفی 41 کیلوگرم نوجوانان نایب قهرمان شد، وحید غلامی در وزن منفی 50 کیلوگرم نوجوانان رتبه دوم را کسب کرد، دانیال اسماعیلی در وزن منفی 53 کیلوگرم بر سکوی دوم ایستاد.

مهدی رضایی در وزن 55 کیلوگرم جوانان مدال نقره را بدست آورد، مهدی رضایی در وزن منفی 60 کیلوگرم جوانان نایب قهرمان شد، مهدی سهیلی در وزن منفی 65 کیلوگرم جوانان رتبه دوم را کسب کرد.

 جمشید حافظی در وزن منفی 55 کیلوگرم بزرگسالان به مدال نقره رسید، علی کفاش در وزن منفی 65 کیلوگرم بزرگسالان نایب قهرمان شد، سید علی ترحمی در وزن منفی 80 کیلوگرم بزرگسالان رتبه دوم را از آن خود کرد، سید علی ترحمی در وزن منفی 85 کیلوگرم بزرگسالان مدال نقره را به گردن آویخت و سید محمد علی یعقوبی  صاحب مدال نقره شد.

سید سجاد ترحمی در وزن منفی 33 کیلوگرم نوجوانان مدال برنز را به گردن آویخت، حمید رضا موحدنیا در وزن منفی 35 کیلوگرم نوجوانان سوم شد، محمدرضا موحد در وزن منفی 41 کیلوگرم نوجوانان در جایگاه سوم قرار گرفت، حمیدرضا اکبری در وزن منفی 45 کیلوگرم نوجوانان مدال برنز را تصاحب کرد.

 امیرحسین هوشمند در وزن منفی 50 کیلوگرم نوجوانان به مدال برنز رسید و محمدحسین پری‌نژاد در وزن منفی 55 کیلوگرم نوجوانان سوم شد و مقداد مزاریان در وزن منفی 65 کیلوگرم مدال برنز را به دست آورد.

در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی سبک هاپکیدوWHF کشور رزمی‌کاران نوجوان، جوان و بزرگسال شهرستان قاینات خراسان جنوبی با کسب هفت گردن آویز مدال طلا، 12 گردن‌آویز نقره و هفت مدال برنز موفق به کسب سکوی نخست قهرمانی تیمی این رقابت‌ها شدند.

رزمی‌کاران هاپکیدو کرمانشاه جام نایب قهرمانی تیمی این مسابقات را به خانه برد و تیم استان فارس رتبه سوم تیمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

در مسابقات استایل دفاع شخصی چهارمین دوره از رقابت‌های قهرمانی سبک هاپکیدوWHF کشور تیم شهرستان قاینات خراسان جنوبی نیز بر سکوی نخست این ماراتن ملی ایستاد.

 در رده سنی نوجوانان دفاعی شخصی این رقابت‌ها سید سجاد ترحمی، حمیدرضا موحدنیا، سجاد یعقوبی، محمدجواد ملائی، در رقابت‌های دفاع شخصی جوانان محمد اسداللهی، امیررضا چوبدار و حجت‌الله عرب و تیم دفاع شخصی بزرگسالان با حضور استاد سیدعلی ترحمی، حسین غلامی، علی صفاری و وحید غلامی به اجرای برنامه و هنرنمایی پرداختند.

همچنین استاد سیدعلی ترحمی در استایل سلاح سرد با اجرای فرم نانچیکو در رده بزرگسالان توانست با گردن‌آویز نقره مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.

گفتنی است در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور استاد محمد فرهمند به عنوان رئیس کمیته داوران سبک هاپکیدوWHF ایران بر قضاوت داوران این دوره از مسابقات نظارت داشت و فرشاد اکبری، محمد رضا دوستی و استاد سیدعلی ترحمی از تیم خراسان جنوبی امر قضاوت رقابت‌ها را بر عهده داشتند.

چهارمین دوره از مسابقات هاپکیدو WHF قهرمانی کشور از 18 تا 20 شهریورماه جاری به میزبانی استان گلستان در شهرستان گرگان برگزار شد و بیش از 450 رزمی‌کار نوجوان، جوان و بزرگسال سراسر کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/69014/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول