اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 19 لغایت 29 شهریور در قم برگزار می‌شود

برگزاری دوره «طرح ولایت» با حضور 150 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی

مسؤول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح ولایت استانی با حضور 150 دانشجوی هم‌استانی در قم خبر داد.

برگزاری دوره «طرح ولایت» با حضور 150 دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی

محسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به برنامه‌های بسیج دانشجویی در سطح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دوره خط امام از برنامه‌های اجرایی بسیج دانشجویی بوده که دانشجویان از این دوره استقبال خوبی داشته و دارند.

مسؤول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح تربیت نیروهای هم تراز انقلابی است، گفت: هدف تشکیلاتی از این طرح تربیت سرگروه‌های حلقه‌های صالحین است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج دانشجویی در طی چند سال اخیر در دوره خط امام رتبه‌های برتر را کسب می‌کرد، افزود: امسال بنا داریم طرح ولایت استانی را در شهر مقدس قم برگزار کنیم.

عباسیان با بیان اینکه طرح ولایت استانی از 19 لغایت 29 شهریورماه در قم برگزار می‌شود، گفت: افزون بر 150 دانشجو در این طرح شرکت کردند که از این تعداد 100 نفر دانشجویان خانم و 50 نفر آقایان هستند.

مسؤول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این تعداد دانشجوی راهیابی به طرح ولایت استانی از بین سه هزار نفر از دانشجویان با فرآیند آزمون و مصاحبه مجاز به شرکت در این طرح شدند.

وی تصریح کرد: از ظرفیت دانشجویان برگزیده در طرح ولایت استانی در شورای بسیج دانشگاه‌ها و شجره طیبه صالحین استفاده خواهیم کرد.

عباسیان اجرای طرح ولایت استانی را دارای چهار محور بصیرتی، معرفتی، تشکیلاتی و تربیتی عنوان کرد و گفت: افتتاحیه طرح 19 شهریورماه در سالن همایش حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

مسؤول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد سخنران افتتاحیه طرح ولایت استانی را پرویز داوودی معاون اول احمدی‌نژاد عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول