اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می دهد

ورود سرمایه‌گذار خارجی به بخش ورزش کردستان

اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان مقدمات ورود یک سرمایه‌گذار خارجی از اقلیم کردستان عراق برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ورزشی استان را فراهم کرده است.

ورود سرمایه‌گذار خارجی به بخش ورزش کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مقدمات واگذاری یک پروژه ورزشی در سنندج به سرمایه‌گذاری از اقلیم کردستان عراق، با هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان فراهم شده است.

کردستان برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تلاش می‌کند و ورزش کردستان در این برهه از زمان که دارای پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در سطح استان است اتمام آنها از توان دولت خارج است، اداره‌کل ورزش و جوانان با توجه به وظیفه‌ایی که برعهده دارد و در صدد است تا زیرساخت‌های مناسبی را برای ورزشکاران و قهرمانان فراهم کند به سمت جذب سرمایه‌گذار در حرکت است.

در چند روز گذشته با همکاری علاقمندان به ورزش استان با معرفی یک سرمایه‌گذار خارجی به دستگاه ورزش و جوانان کردستان، مراحل اولیه اعتمادسازی و جذب از سوی مسؤولین فراهم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در مرحله نخست تمامی پروژه‌ها و زمین‌های ورزشی قابل سرمایه‌گذاری را در راستای کمک به بخش ورزش قهرمانی و همگانی برای این سرمایه‌گذار خارجی آماده و ارائه کرد.

حامد جولائی با قبول سرمایه‌گذاری خارجی در بخش ورزش، مقدمات دیدار این سرمایه‌گذار را برای آسان‌سازی و رفع مشکلات پیش‌رو با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فراهم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان نیز از سرمایه‌گذاری در بخش ورزش استان استقبال کرد و این موضوع را گام بزرگی در این حوزه دانست.

بهرام نصراللهی‌زاده در راستای همکاری با سرمایه‌گذار خارجی در اجرای پروژه‌های ورزشی ابراز خرسندی کرد و گفت: از هر گونه همکاری با سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در اجرای پروژه‌های ورزشی در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها و رفع موانع و مشکلات هیچ گونه کوتاهی نخواهد شد.

حامد جولائی نیز در این جلسه اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان آمادگی خود را برای ورود و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در راستای کمک به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی اعلام می‌کند.

وی افزود: دستگاه ورزش و جوانان کردستان در سطح استان دارای پروژه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاران است و در این راستا با ورود بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران شرایط واگذاری آن با کمک و دید مثبت مسؤولان استان بدون هیچ مشکلی فراهم می‌شود.

جولائی گفت: با ورود سرمایه‌گذار عراقی به بخش ورزش، در گام اول زمین کاربری ورزشی واقع در بهاران شهر سنندج برای احداث بزرگترین مجموعه آبی واگذار خواهد شد و اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان این آمادگی را دارد در دیگر شهرستان‌های تابعه زمین‌ها و پروژه‌های ورزشی را به سرمایه‌گذاران واگذار کند.

انتهای پیام/79004/ن30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول