اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از هفته دوم لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم گزارش می‌دهد

صبای قم از زاگرس عبور کرد/ آبادگران از سفیر حکم صدرنشینی گرفت

دومین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم با انجام هفت بازی و صدرنشینی تیم‌های آبادگران و صبای قم در گروه‌های دو گانه به پایان رسید.

صبای قم از زاگرس عبور کرد/ آبادگران از سفیر حکم صدرنشینی گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات فصل جاری لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌‌های استان قم در دو گروه مقدماتی به انجام می‌رسد و تیم‌ها در مدت هفت هفته به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در پایان تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد مشخص شوند.

با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیات فوتبال استان قم، امسال مسابقات لیگ فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های استان قم با حضور 15 تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شده و هشت تیم در گروه نخست و هفت تیم در گروه دوم در مدت هفت هفته بازی‌های این مرحله را برای تعیین صعود کننده‌ها به مرحله بعد برگزار می‌کنند.

صدرنشینی آبادگران در گروه نخست لیگ جوانان قم

در حالی که بازی‌های هفته نخست از فصل جدید بازی‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم با برتری تیم‌های مدعی قهرمانی همراه بود و در پایان هفته نخست تیم‌های آبادگران، پیمان، سفیر و اتحاد در گروه نخست برابر حریفان خود پیروز شدند، در گروه دوم نیز تیم‌های سیاه‌جامگان، صبای قم و پناه‌آفرین برابر رقبا به برتری رسیدند.

سپس نوبت به انجام دیدارهای هفته دوم از فصل جاری لیگ فوتبال جوانان قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم رسید و تیم‌های عقاب پردیسان، آبادگران، هنگ، صبای قم، افشین و سهیل موفق به شکست حریفان خود شدند، ضمن اینکه یک بازی با تساوی به پایان رسید.

در بازی‌های این هفته، اتحاد که در هفته نخست در دیداری بسیار حساس برابر تیم ریشه‌دار و قدیمی سهیل با نتیجه سه بر صفر به برتری رسیده بود این هفته برابر تیم افشین به میدان رفت و با یک گل به این تیم باخت تا نخستین شکست این فصل از رقابت‌ها را تجربه کند.

تیم فوتبال جوانان سهیل نیز در دیداری حساس برای جبران باخت هفته نخست با آرمان دیدار کرد و این تیم را با سه گل شکست داد تا نخستین برد این فصل خود را به دست بیاورد و بدین‌ترتیب به اوضاع خود در جدول رده‌بندی این بازی‌ها سر و سامان بدهد.

جایگاه نخست صبا در جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ جوانان قم

فوتبالیست‌های آبادگران که شروع خوبی در فصل جدید لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های قم داشتند و در هفته نخست برابر تیم فوتبال جوانان هنگ دیگر تیم سنتی و قدیمی فوتبال قم به برتری دو بر صفر دست یافته بودند، در هفته دوم مقابل تیم سفیر به میدان رفتند و با در پایان دیداری نزدیک و نفس‌گیر به برتری چهار بر سه دست یافتند تا با 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه نخست جای بگیرند و سفیر نیز که در هفته نخست با حساب سه بر صفر آرمان را مغلوب کرده بود به نخستین باخت خود در این فصل تن داد.

تیم فوتبال جوانان پیمان دیگر تیم حاضر در  گروه نخست که در هفته نخست برابر تیم جوانان افشین با دو گل به برتری رسیده بود این هفته با هنگ دیدار کرد و در میان ناباوری با چهار گل شکست خورد تا با همان اندوخته‌ سه امتیازی در نیمه پائین جدول قرار بگیرد.

در جدول رده‌بندی بازی‌های گروه نخست تا قبل از آغاز هفته دوم، تیم‌های فوتبال جوانان اتحاد، سفیر، آبادگران و پیمان با سه امتیاز و بر حسب تفاضل گل در مکان‌های اول تا چهارم ایستاده بودند، ضمن اینکه تیم‌های فوتبال جوانان افشین، هنگ، آرمان و سهیل دیگر تیم‌های این گروه و بازنده‌های هفته نخست محسوب می‌شدند اما این جدول در پایان هفته دوم دست‌خوش تغییرات زیادی شد.

در سه بازی گروه دوم مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های استان قم نیز عقاب پردیسان با پیام دیدار کرد و به برتری قاطع 6 بر یک دست یافت، پناه‌آفرین با هما رقابت کرد و با تساوی یک بر یک متوقف شد و سفید زاگرس با صبای قم به رقابت پرداخت و سه بر دو باخت تا صبا در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار بگیرد.

انتهای پیام/78002/ن40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول