اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری کرمانشاه:

پزشکی قانونی در نقش بازویی توانمند دستگاه قضا را همراهی می‌کند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: یکی از صعب‌ترین مراجع خدماتی، پزشکی قانونی است که در نقش بازویی توانمند، دستگاه قضا را یاوری و همراهی می‌کند.

پزشکی قانونی در نقش بازویی توانمند دستگاه قضا را همراهی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از دادگستری کرمانشاه، محمدرضا عدالت‌خواه با حضور در پزشکی قانونی کرمانشاه به‌مناسبت روز پزشک از خدمات این قشر از خادمان خانواده قضایی تقدیر و تشکر کرد.

عدالت‌خواه ضمن قدردانی از پزشکان و دیگر کارکنان پزشکی قانونی، زحمات جامعه پزشکی را دارای ویژگی و برجستگی خاصی دانست و گفت: یکی از صعب‌ترین مراجع خدماتی پزشکی قانونی است که در نقش بازویی توانمند، دستگاه قضا را یاوری و همراهی می‌کند و برای این مهم طاقت‌فرساترین لحظات را با اخلاص، تعهد و دغدغه‌مندی برای احقاق حق و عدالت تحمل می‌کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به صعوبت برخی تشخیص‌های پزشکی، کالبدگشایی‌های غیرمعمول از اجساد زوال‌یافته و در عین حال امکانات محدود و انتظارات نامحدود اشاره کرد و افزود: علی‌رغم این شرایط هرگز چنان‌که شایسته ابلاغ و اطلاع عموم است، این خدمات اطلاع‌رسانی نشده که باید حتما در این راستا حرکت رو به پیش و نتیجه‌بخش صورت بگیرد.

آرتین کمالی، مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه و چند تن از دیگر پزشکان این نهاد نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس شورای قضایی استان، از روند کار خود به رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گزارش عملکردی ارائه کردند.

گفتنی است، در پایان و پس از قرائت پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به‌مناسبت روز پزشک، به پزشکان قانونی استان کرمانشاه لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/2700/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول