اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم شهریور

مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش‌آموزان دختر در سنندج برگزار می‌شود

مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش‌آموزان دختر در سنندج از سوم شهریور ماه جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش‌آموزان دختر در سنندج برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول ویژه دانش‌آموزان دختر سراسر کشور برگزار می‌شود که از سوم تا هشتم شهریور ماه ادامه می‌یابد.

افشین خوشگوار با اشاره به اینکه این دوره از رقابت‌ها 21 تیم 13 نفره از دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی حضور دارند، گفت: 14 تیم هشت‌نفره از دانش‌آموزان دختر مقطع اول متوسطه نیز در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: این دوره از مسابقات قهرمانی ژیمناستیک دانش‌آموزان دختر سراسر کشور بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی است و سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان پسر دوره اول متوسطه سراسر کشور نیز با حضور 18 تیم از استان‌های مختلف و با رقابت 113 دانش‌آموز با شعار رضایت، امنیت، سلامت از منزل به منزل در خانه ژیمناستیک سنندج با حضور مسئولان فدراسیون ژیمناستیک، داوران، ناظرین کشوری، مربیان، سرپرستان و کلیه عوامل و متصدیان برگزار و روز گذشته پایان یافت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه توسعه ورزش دانش‌آموزی با مشارکت خانواده‌ها امکان‌پذیر است، بیان کرد: با توجه به سیاست‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت بر توسعه ورزش در بعد همگانی و قهرمانی، سعی کرده‌ایم با گرفتن میزبانی در رشته‌هایی که ارتباط بیشتری با خانواده‌ها دارند هر دو هدف را به موازات هم پیش ببریم و خوشبختانه در طول چند روز اخیر شاهد ارتباط و مشارکت صمیمانه والدین با ورزشکاران و فرزندان خود هستند که این خود نویدبخش تحقق یکی از اهداف بلندمدت حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت نیز است.

خوشگوار به اظهار رضایت ناظرین وزارتی و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از میزبانی آموزش و پرورش استان در مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی دانش‌آموزان کشور که بهمن ماه سال گذشته در سنندج برگزار شد، اشاره و خاطرنشان کرد: امسال نیز با توجه به پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده درخواست میزبانی این مسابقات مورد پذیرش معاون وزارت و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی قرار گرفت تا بار دیگر ضمن میهمان‌نوازی از ورزشکاران کشورمان، از توانمندی‌ها و قابلیت‌های بالای انسانی ورزش دانش‌آموزی استان به جهت پیشرفت و توسعه این حوزه استفاده لازم را برده باشیم.

وی ضمن ابراز خرسندی از نتایج ژیمناست‌های کردستانی در این دوره از رقابت‌ها اضافه کرد: تیم ژیمناستیک دوره اول ابتدایی استان توانست مقام سوم را به دست آورد و در نتیجه تیمی دونفره نیز بر سکوی دوم بایستند و این در حالی بود که شاهد نزدیکی زیاد امتیازات و حساسیت بالای مسابقات در این دوره بودیم که نشان از کیفیت بالای رقابت‌ها را نیز دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان ضمن بیان کسب نتایج امیدبخش سایر نمایندگان ورزش دانش‌آموزی استان در مسابقات کشوری اضافه کرد: تا این لحظه در مسابقات دوومیدانی و شنا توانستیم بر روی سکو بایستیم که در رشته‌ای چون شنا کم‌نظیر بوده است.

خوشگوار اظهار کرد: در رشته فوتسال دوره ابتدایی نیز در جمع چهار تیم برتر کشور قرار گرفتیم و در خصوص برخی دیگر از رشته‌ها پیشرفت‌های محسوسی را در مقایسه با سال گذاشته شاهد هستیم.

انتهای پیام/79007/ی40/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول