اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال:

حضور کره و تایلند در تورنمنت کیش منتفی است

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: با انصراف کره و تایلند از تورنمنت چهارجانبه کیش سعی می‌کنیم تا یک تیم جدید به این تورنمنت اضافه کنیم تا جوانان فوتبال ایران محکی واقعی بخورند.

حضور کره و تایلند در تورنمنت کیش منتفی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فریدون معینی عصر امروز در جریان سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان اردوهای آمادگی خود را با شرایط ایده‌آل و مناسب سپری می‌کند و در فرصت باقی‌مانده دو ماهه سعی بر این است تا در اردوهای پیش‌رو که از سوم شهریور در رامسر برگزار می‌شود، تیم بتواند آمادگی خود را حفظ کند.

وی تصریح کرد: تیم ملی جوانان ما بعد از یک هفته اردو در رامسر در تورنمنت چین که تیم‌های خوبی نیز شرکت کردند، حضور پیدا می‌کند تا یک شرایط مناسبی را در آستانه رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تجربه کند که کادر فنی سعی می‌کند از این فرصت برای ارزیابی تیم و آشنایی به نقاط ضعف و قوت این تیم بتواند کارها را به خوبی به پیش ببرد.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: قرار بود با حضور کره جنوبی، تایلند، عراق و ازبکستان تورنمنت چهارجانبه‌ای را در کیش به همراه تیم ملی جوانانمان برگزار کنیم اما تیم‌های کره و تایلند به دلیل برنامه‌ریزی‌های سالانه خود از حضور در این مسابقات انصراف دادند و ما تورنمنت کیش را با حضور ازبکستان، عراق و یک تیم دیگر به همراه تیم فوتبال جوانانمان در کیش برگزار می‌کنیم.

معینی با بیان اینکه این مسابقات اوایل مهرماه برگزار می‌شود، افزود: مسابقات فوتبال جوانان آسیا نیز از 20 مهرماه آغاز می‌شود.

وی در مورد افزایش توانمندی مربیان با حضور در دوره‌های مختلف و ارتقا کیفی فعالیت آنها بیان کرد: قرار است با سازماندهی مناسب در این حوزه سطح دانش مربیان ما با حضور و بهره‌گیری از تجربیات باشگاه‌های حرفه‌ای ارتقا یابد که به همین خاطر سعی ما بر این است تا شرایط کار حرفه‌ای را برای مربیان با افزایش دانایی، توانمندی و علم و مهارت آنها به دست آوریم.

معینی با بیان اینکه شرکت در کلاس‌های مربیگری می‌تواند یک سکوی پرتاب برای مربیان ما باشد، اضافه کرد: قطعاً در این زمینه پیگیری‌ها و تلاش‌هایی که انجام می‌شود در مسیر افزایش روزافزون توانمندی‌هاست.

انتهای پیام/62002/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول