اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی زیر 14 سال صورت می‌گیرد

یوسف‌زاده نماینده قم در تور تنیس آسیا

سینا یوسف‌زاده به نمایندگی از تنیس قم در جدول اصلی رقابت‌‌های قهرمانی تور تنیس آسیا برای کسب عناوین برتر با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

یوسف‌زاده نماینده قم در تور تنیس آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات تور تنیس آسیا تورنمنت مهم و معتبری است که تنیس‌ قم از سه سال قبل حضور در آن را با درخشش استعدادهای خود تجربه می‌کند و هر ساله نمایندگان تنیس قم در این دوره از رقابت‌ها با حریفان مطرح داخلی و خارجی پیکار می‌کنند.

مسابقات تور تنیس آسیا در رده سنی زیر 14 سال برگزار می‌شود و بعد از برگزاری مسابقات هفته نخست آن در سال 1395، اکنون بازی‌های هفته دوم این تور معتبر و مهم با حضور نخبه‌ها و استعدادهای پایه تنیس ایران و چند رقیب مطرح خارجی برگزار می‌شود.

نخستین روز برگزاری این مسابقات با جدال تنیسورهای شرکت کننده در هفت مسابقه جدول مقدماتی همراه بود و سینا یوسف‌زاده نماینده تنیس قم که سابقه حضور در رقابت‌های متعدد کشوری و همچنین همراهی تیم ملی تنیس کشورمان در اردوی خارج از کشور را دارد، با حریفان مسابقه می‌دهد.

میزبانی رقابت‌های تور تنیس زیر 14 سال آسیا را زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی آزادی انجام می‌دهند و طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تنیس و به دنبال برگزاری مراسم قرعه کشی، جدول مقدماتی هفته دوم رقابت‌های تور تنیس زیر 14 سال آسیا در این مجموعه ورزشی آغاز شد و تنیسورها در هفت مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند.

در این جدول 23 تنیسور حضور دارند و در نهایت امیرمحمد کچانبی، پرهام صادق‌پور، سینا یوسف‌زاده، سامان رضائیان، امیررضا خان‌محمدزاده، حسین شهرزاد، یونس طلاور، ارشیا دیلمی، امیررضا کردی، حسین منفردی، امیرمحمد ولی‌زاده، سبحان عزت‌خواه، امیرحسین فیروز آبادی، دارا وارسته و دانیال حسن‌زاده به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند.

رقابت‌های قهرمانی زیر 14 سال هفته دوم تور تنیس آسیا در حالی امروز با برگزاری هشت مسابقه پیگیری می‌شود که در پایان آن هشت تنیسور راه یافته به جدول اصلی معرفی خواهند شد و رقابت‌های جدول اصلی در هر دو بخش دختران و پسران به انجام خواهد رسید.

نماینده تنیس قم در حالی به این پیکارها اعزام شده است که سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان داور نشان‌سفید کشورمان قرار دارد و علی تهرانی، حسام جعفربیگی، اکبر سربازی، آزیتا ملک‌احمدی و مونا گل‌نبی قضاوت رقابت شرکت کنندگان را انجام می‌دهند.

این در حالی است که امسال مسابقات تور تنیس زیر 14 سال آسیا با عنوان کاپ خلیج‌فارس در بخش پسران برگزار می‌شود و قم سه نماینده خود یعنی سینا یوسف‌زاده، احسان حامدیان و معین طاهری را برای اعزام به این پیکارها در نظر گرفته بود و اکنون یوسف‌زاده تنها نماینده قم است.

رقابت‌های هفته دوم تور تنیس آسیا در حالی به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود که هفته نخست مسابقات تور تنیس آسیا نیز به میزبانی اصفهان به انجام رسید و در جدول اصلی آن در بخش دختران 17 تنیسور و در بخش پسران 32 شرکت کننده به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/78002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول