اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه سردشت زیدون:

به دلیل کوتاهی مسؤولان در امور و عمل نکردن به وعدهایشان استعفا می‌دهم

امام‌جمعه سردشت زیدون گفت: به دلیل کوتاهی مسؤولان در امور و عمل نکردن به وعدهایشان استعفا می‌دهم.

به دلیل کوتاهی مسؤولان در امور و عمل نکردن به وعدهایشان استعفا می‌دهم

به گزارش  خبرگزاری فارس از بهبهان، شامگاه چهارشنبه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم قائمی در جلسه شورای ستاد دهه کرامت بخش زیدون که در محل دفتر امام‌جمعه برگزار شد اظهار کرد: همه ارگان‌ها و نهادها باید دست در دست هم دهند و این دهه را باشکوه‌تر و با برنامه‌های متنوع معنوی و فرهنگی اجرا کنند.

وی ضمن تقدیر از همه کسانی که در راه‌اندازی نماز جمعه و ستاد نماز جمعه و همچنین دفتر امام‌جمعه تلاش کرده‌اند ابراز تشکر داشت.

امام‌جمعه سردشت زیدان ضمن اشاره به چهارمین سالگرد راه‌اندازی نماز جمعه زیدان ادامه داد: نماز جمعه یکی از فرایض الهی و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

قائمی افزود: اسلام پاسخگوی نیازهای اجتماعی، دنیوی و اخروی هر انسان و تامین‌کننده رشد و بالندگی و سعادت انسان‌ها است.

وی ضمن اشاره به ارزش‌های اسلامی در مقابل با توطئه‌های دشمنان اسلام ادامه داد: نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده و ناآگاه باعث شده است یک نهاد مهم مثل نماز جمعه تاثیر بسزایی در روشنگری و بصریت افزایی داشته باشد.

وی ضمن اشاره به جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه تصریح کرد: این قرارگاه مهم و معنوی می‌تواند نقش خوبی در هدایت مسائل فرهنگی شهری داشته باشد.

قائمی متذکر شد: قرارگاه فرهنگی شهر نماز جمعه است که با سخن درست و رفتار و هنر بتوانیم جایگاه واقعی این نهاد را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: نماز جمعه یک جایگاه مردمی است و نیازمند همکاری مردم است.

امام‌جمعه سردشت زیدان ضمن اشاره به انتظارات ستاد نماز جمعه و وعده‌های مسؤولان در جهت برگزاری بهتر نماز جمعه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در این چند سال اخیر مسؤولینی که وعده داده‌اند به وعده‌های خود عمل نکردند.

وی ضمن اشاره به عدم حمایت مسؤولان از ستاد نماز جمعه و نهاد نماز جمعه یادآور شد: جای تاسف دارد که بعضی‌ها فقط در جایگاه شعار قرار دارند و هیچ عملی از آنها سر نمی‌زند.

قائمی خاطرنشان کرد: کسانی که روزی خواستار نماز جمعه و امام‌جمعه بودند امروز از این جایگاه حمایت نمی‌کنند و همین امر باعث شده است به‌زودی استعفای خود را تقدیم کنم.

وی درپایان از زحمات همه اعضای ستاد نماز جمعه و نماز گزاران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/72026/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول