اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قبول 2 باخت و کسب یک پیروزی

هندبالیست‌های نوجوان قم از مسابقات قهرمانی کشور حذف شدند

تیم هندبال نوجوانان قم با کسب دو باخت و یک پیروزی به عنوان درخور توجهی در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر کشور دست پیدا نکرد.

هندبالیست‌های نوجوان قم از مسابقات قهرمانی کشور حذف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم نوجوانان هیأت هندبال استان قم متشکل از پسران مستعد و آینده‌دار این رشته به مسابقات هندبال قهرمانی پسران نوجوان ایران اعزام شد اما در جدال با حریفان خود بر خلاف دوره قبل نتایج قابل قبولی کسب نکرد و به مقام در خور توجهی نیز دست نیافت.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون هندبال، هیأت هندبال استان قزوین میزبانی رقابت‌های گروهی که تیم پسران نوجوان هیأت هندبال قم در آن قرار داشت را به عهده گرفته بود و این دوره از بازی‌ها به مدت پنج روز در شهر قزوین به انجام رسید.

بازی‌های این گروه در قالب رقابت‌های هندبال نوجوانان پسر قهرمانی منطقه دو کشور برگزار شد در حالی که تیم‌های حاضر در این منطقه به شکل دوره‌ای بازی‌های خود را انجام دادند تا تکلیف برترین‌ها به منظور حضور در مرحله نهایی مسابقات هندبال قهرمانی پسران نوجوان ایران مشخص شود.

این در حالی است که تیم نوجوانان هیأت هندبال استان قم با مربیگری مهدی رضایی و سرپرستی سیدرضا حسینی برابر حریفان به میدان رفت اما در دو دیدار حساس مقابل حریفان خود شکست خورد و تنها یک پیروزی کسب کرد تا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل، این بار از گروه خود حذف شود.

تیم هندبال نوجوانان قم در منطقه دو مسابقات هندبال پسران نوجوان ایران در حالی با حریفان خود به رقابت پرداخت که قصد کسب جواز صعود به مرحله نهایی را داشت اما بازی‌های خود را با شکست نزدیک 21 بر 19 برابر تیم میزبان یعنی هیأت هندبال قزوین آغاز کرد.

تیم هندبال نوجوانان قم که دارنده عنوان قهرمانی این مسابقات از دور قبل در منطقه دو بود در دومین بازی برابر تیم هندبال تهران به برتری 20 بر 10 دست یافت اما سومین دیدار این تیم برابر تیم شهر قدس با شکست نماینده قم همراه بود تا تیم قم نتواند جواز صعود را کسب کند.

این در حالی است که تعداد هفت حاضر در منطقه دو هندبال پسران نوجوان کشور به میزبانی قزوین ابتدا در دو گروه سه و چهار تیمی با یکدیگر رقابت کردند که در گروه نخست تیم قم با تیم‌های قزوین، تهران و شهر قدس رقابت کرد و بازی‌های گروه دوم با حضور تیم‌های آستارا، البرز و نیروی زمینی تهران برگزار شد.

تیمی که به نمایندگی از قم راهی این رقابت‌ها شد، تقریبا همان تیمی بود که در سال 94 به مسابقات هندبال نونهالان کشور در سمنان اعزام شد و به دنبال کسب تجربه بود و در ترکیب این تیم سیدحمیدرضا نظام‌الدینی، وحید محنتی، محمدحسین اسمعیلی، یونس محلوجی و محمدسجاد صفایی‌قمی به میدان رفتند.

همچنین امیر صباغی، محمدحسین یزدیان، امید رجایی‌اربابی، علی کریم‌شاهی بیدگلی، امیرحسین محمدپور، امیرحسین امامی، سامان ترقی، محمدامین وفایی‌منفرد، محمدمهدی عباسی‌منفرد، احمد محمدآقایی و امیرحسین ملکیان دیگر اعضای این تیم در مسابقات منطقه دو هندبال پسران نوجوان کشور بودند.

انتهای پیام/78002/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول