اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر ولیوند:

نخستین همایش جنگ ترکیبی با حضور امیر موسوی در دافوس ارتش برگزار می‌شود

فرمانده دافوس آجا گفت: نخستین همایش «جنگ ترکیبی، مفاهیم، رویکردها و الزامات» با حضور جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار خواهد شد.

نخستین همایش جنگ ترکیبی با حضور امیر موسوی در دافوس ارتش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر حسین ولیوند زمانی، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) از برگزاری نخستین همایش «جنگ ترکیبی، مفاهیم، رویکردها و الزامات» با حضور امیر عبدالرحیم موسوی جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، طی روز دوشنبه 11 مرداد در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش خبر داد و گفت: جنگ ترکیبی، شیوه جدیدی از جنگاوری و تاکتیک است که از اوایل هزاره سوم میلادی در متون نظامی پیشرفته وارد شده و ما امروز در دافوس ارتش به دنبال بازآفرینی مفاهیمی از این نگاه هستیم تا در مسیر پیش‌بینی‌های دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران، به نحو مطلوب از آنها استفاده کنیم.

ولیوند درخصوص محورهای همایش جنگ ترکیبی اظهار داشت: علل و ماهیت جنگ ترکیبی، اصول و مبانی این جنگ‌ها و کاربرد یکان‌های رزمی در جنگ های ترکیبی سه محور عمده این همایش است.

وی در ادامه با اشاره به دریافت بیش از 270 مقاله توسط دبیرخانه این همایش تصریح کرد: در کمیته داوری همایش که با حضور 20 نفر از استادان خبره دافوس ارتش و تعدادی از دانشگاه ها و مراکز مطالعاتی نیروهای مسلح تشکیل شد، طی سه مرحله ارزیابی شامل روش‌شناسی، تخصصی و محتوایی، تعداد 20 مقاله منتخب جهت ارائه در نشست‌های تخصصی همایش مشخص شد.

فرمانده دافوس آجا در پایان از برگزاری نمایشگاه های تخصصی کتاب و تجهیزات مربوط به جنگ های ترکیبی در حاشیه همایش و در محل دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول