اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مینودشت خبر داد

تخصیص بودجه 7 میلیارد تومانی به شهرداری مینودشت

شهردار مینودشت از تخصیص بودجه 7 میلیارد تومانی به شهرداری این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر میزان وصولی ما به دلیل پایین بودن ساخت و ساز و رکود بازار مسکن کمتر از پیش‎بینی ما است.

تخصیص بودجه 7 میلیارد تومانی به شهرداری مینودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ایرج شفیع‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تخصیص بودجه 7 میلیارد تومانی به شهرداری شهرستان مینودشت اختصاص یافت ولی در حال حاضر میزان وصولی ما به دلیل پایین بودن ساخت و ساز و رکود بازار مسکن کمتر از پیش‎بینی ما شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری شهرستان مینودشت از جمله شهرداری‎های نادری است که بدهی ندارد و حقوق پرسنل را به موقع پرداخت می‎کند، ابراز کرد: سال گذشته بودجه‎ای حدود 6 میلیارد و 800 میلیون تومان داشتیم که از این مقدار نزدیک به 6 میلیارد تومان آن وصول کردیم.

احداث 2 پارک محله‎ای به نام پارک محله‎ای شهریار و پارک محله‎ای عرفان در مینودشت

شفیع‎پور بیان داشت: سال گذشته قرار بود 600 میلیون تومان از محل گردشگری برای نورافشانی و اجرای جداول کناری و پله‎های چراق‎تپه اعتبار داده شود ولی متاسفانه هیچ پولی در این زمینه تخصیص پیدا نکرد.

شهردار مینودشت از احداث دو پارک محله‎ای به نام پارک محله‎ای شهریار و پارک محله‎ای عرفان در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در گذشته در شهرستان مینودشت تنها یک دستگاه ماشین جمع‎آوری زباله داشتیم ولی خوشبختانه در روز گذشته یک دستگاه ماشین جدید جمع‎آوری زباله خریداری شد و این ماشین از امروز کار جمع‎آوری زباله را آغاز کرده است.

اولویت شهرداری مینودشت بر مبنای بهداشت است

شفیع‎پور با بیان اینکه اولویت کار ما بر مبنای بهداشت بوده است، عنوان کرد: اولویت شهرداری بر مبنای بهداشت و بعد از آن کارهای عمرانی بوده است که اکنون در حال اجرای بلوار حدفاصل پلیس‎راه تا پل سنگی شهرستان مینودشت استارت زده شد و اجرایی می‎شود و یک فضای سبز خوبی در این حاشیه اجرا خواهد شد.

شهردار مینودشت با بیان اینکه یک قطعه زمین همجوار هتل قصر مینودشت به مساحت یک هکتار و نیم خریداری شد، ادامه داد: یک هکتار و نیم در گذشته خریداری شده بود که جمعا سه هکتار زمین وجود دارد که قرار است به یکی از پارک‎های بزرگ شهرستان مینودشت تبدیل شود.

وی تبیین کرد: مطالبات فاز اول انجام شد و مطالبات فاز دوم در حال انجام است در صورتی که مطالبات انجام شود استارت اجرای این پارک زده خواهد شد.

انتهای پیام/83010/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول