اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آغاز فعالیت ششمین جشنواره دهکده جوانی

بزرگترین گردهمایی جوانان سرباز تهرانی

مدیر عامل خانه شهریاران جوان از برگزاری بزرگترین گردهمایی جوانان سرباز تهرانی در برج میلاد خبر داد.

بزرگترین گردهمایی جوانان سرباز تهرانی

ابویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، ضمن اشاره به حضور حداکثری نهاد ها و موسسات مرتبط به فعالیت حوزه جوانان در دهکده جوانی گفت:این جشنواره از یکم مرداد تا 31 شهریورماه به مدت 62 روز میزبان جوانان شهر تهران است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره غنی سازی اوقات فراغت جوانان تهرانی و تقویت بستر های فرهنگی جوانان در حوزه های مختلف خواهد بود

مدیر عامل خانه شهریاران جوان برگزاری نشست و مناظره در حوزه فرهنگ و هنر و برگزاری کارگاه های آموزشی همچون کارگاه خبرنگاری و عکاسی را از برنامه های جشنواره دهکده جوانی برشمرد و گفت: در این جشنواره اجرای برنامه های میدانی، هنر های تجسمی ،موسیقی اقوام و اجرای گروه های پرفورمنس در محوطه برج میلاد پیش بینی شده است.

ابویی با اشاره به برگزاری برنامه های موضوعی در دهکده جوانی افزود: امسال خانه شهریاران جوان  با همکاری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران برنامه های مختلف فرهنگی را به مناسبت دهه کرامت تدارک دیده است که برگزاری بزرگترین گردهمایی دختران جوان شهر تهران در برج میلاد و ایستگاه های  اندیشکده علمی اموزشی در پنج پهنه تهران  از جمله این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه  یکی از معضلات امروزه جوانان بحث سربازی است افزود: در این ایام 62 روزه در برج میلاد تهران بزرگترین گردهمایی جوانان سرباز تهرانی نیز برگزار خواهد شد.

مدیر عامل موسسه شهریاران جوان: جوانان علاقه مند که امکانات ایاب و ذهاب برای حضور در برج میلاد را  نداشته باشند ، می توانند از طریق سایت خانه شهریاران جوان ثبت نام کنند.

ابویی در انتهای شرح برنامه های خانه شهریاران جوان ویژه اوقات فراغت فصل تابستان جوانان شهرگفت:مشارکت و حضور نهاد های مسوول در حوزه جوانان  موجب افزایش سطح کیفیت این جشنواره نسبت به سالیان گذشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول