اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار مسؤول دانشکده حضرت زینب(س) بسیج

چرا به معاهده بین‌المللی «خانواده سالم» پیوستیم؟/ هدف این معاهده کنترل جمعیت به دلخواه آمریکا است

مسؤول دانشکده حضرت زینب(س) بسیج گفت: اگر موضوع زن و خانواده و سبک زندگی اسلامی را به بیگانگان واسپاری کنیم؛ که البته کرده‎ایم؛ جامعه‎ای به مراتب فروپاشیده‎تر از آندلس خواهیم داشت.

چرا به معاهده بین‌المللی «خانواده سالم» پیوستیم؟/ هدف این معاهده کنترل جمعیت به دلخواه آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، معصومه حاج حسینی شامگاه پنجشنبه در دوره خط امام (ره) (طرح ولایت) در دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه ما می‌خواهیم در جامعه کار فرهنگی کنیم و از ارزش‌های دینی حمایت کنیم، اظهار کرد: در جامعه‎ای که آموزش و پرورش‌ آن موضوع آموزش مسائل جنسی را برای کودکان به رسمیت شناخته است، چه باید گفت؟

وی گفت: در دولت اصلاحات این آموزش برای سن دبیرستان در نظر گرفته شد و در بعضی شهرهای مرزی ایران به صورت کارگاهی اجرا و آمار و ارقام بسیار وحشتناکی نیز از توزیع ابزار کنترل بارداری پخش شد و در کارگاه‌ها نیز توضیح داده شد.

مسؤول دانشکده حضرت زینب(س) بسیج ادامه داد: در این دولت یک دفعه آمار ایذر بالا می‌رود، همگی نیز به سرعت به دنبال حل مسئله می‎روند و یکی از راه‎های به سلامت رساندن جامعه را نیز آموزش مسائل جنسی در کتاب های مدرسه کودکان می‌دانند، نمی‎دانم چرا این دولت‎های اصلاحات همیشه نقطه‎های بحرانشان با دیگر دولت‎ها در تضاد است!

وی خاطرنشان کرد: حال اگر شما بخواهید با این جامعه کار فرهنگی بکنید جوابی نمی‌گیرید؛ هر چقدر هم غرفه‌های عفاف و حجاب برگزار کنید و حلقه‎های صالحین اجرا کنید جواب نمی‌گیرید چرا که در گوشی موعظه می‎کنید که نفس او دچار غلیان‎های غرایز پیش از موعد است.

حاج‎حسینی یادآور شد: امروز نسخه‌ای برای هدایت خانواده‌ها پیچیده شده است اما باید دید این نسخه چیست؟ و چه هدفی دارد؟

مسؤول دانشکده حضرت زینب(س) بسیج اظهار کرد: در دولت اصلاحات و در یک نظام سیاسی هماهنگ دولت تا لایحه می‎داد مجلس در جا تایید می‎کرد و مجلس نیز طرح می‎داد و دولت سریع اجرا می‎کرد، اما موضوعی که در آن زمان مهم شده بود، اصلاح مسائل زنان بود.

حاج‎حسینی ادامه داد: در آن زمان با طرح مسائلی چون تبعیض بین زنان و مردان و ظلم‎هایی که به زنان شده است، موضوع رسیدگی به این مسأله را پیش کشیدند و رفتند نهادهای بین‎المللی را بر روی سرمان چماق کردند.

وی گفت: حتی پهلوی نیز به خاطر ضد دین بودن کنوانسیون حقوق زن به آن نپیوست چرا که می‌ترسید با پیوستن به این کنوانسیون مورد اعتراض مذهبیون قرار بگیرد و علما قدرت را از او سلب کنند.

 مسؤول دانشکده حضرت زینب(س) بسیج یادآور شد: اما تا این حضرات به قدرت رسیدند می‎گفتند ما باید به این کنوانسیون ملحق شویم، اما به نتیجه نرسیدند چراکه پس از ارسال لایحه به مجلس و تصویب آن، لایحه به شورای نگهبان رفت اما شورای نگهبان این لایحه را با 90 تعارض رد کرد، نکته قابل توجه این موضوع تعداد تعارضات این لایحه بود که چنین تعداد تعارضاتی در یک لایحه بی‌سابقه بوده است.

وی اظهار کرد: اما تاریخ برگشت این لایحه نیز مهم بود زیرا در اواخر عمر حاکمیتی آنها بود بنابراین برای اصلاح آن و ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرصتی پیدا نکردند.

حاج‎حسینی با بیان اینکه در این مدت و چند سال به این نتیجه رسیدند که «ما اشتباه کردیم دیر اقدام کردیم و اگر این دفعه قدرتی به دست بگیریم باید از ابتدا کار خود را آغاز کنیم»، افزود: در مهمترین شعارهای روحانی تشکیل وزارت زنان را می‌بینیم، که همین وزارت از همان نسخه‌های دیکته شده کنوانسیون بین‎المللی حقوق زن است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بندهای همین کنوانسیون به رسمیت شناختن مشاغل «منافی عفت و اخلاق» برای زنان است، این در حالی است که در همین هفته‎ اخیر؛ یکی از معاونان وزارت بهداشت اعلام کرد: «خانه‎های بهداشت و کلینک‎های سلامت ویژه کارگران جنسی در کشور راه‎اندازی می‎شود» این جمله در جمهوری اسلامی گفته می شود و واقعاً دردناک است.

 مسؤول دانشکده حضرت زینب(س) بسیج تاکید کرد: از فردا باید جواب خانواده و جامعه را چه بدهیم که این کلینیک‎‌ها برای چیست؟ خود این موضوع قبح‌زدایی است و سرآغاز مشکلات عدیده هنجارشکنی در جامعه!

وی ادامه داد: دولت در زمانی اقدام به افتتاح کلینیک‌های سلامت کارگران جنسی کرده که اظهار می‎کند بودجه برای مصوبات تقویت خانواده و سیاست افزایش جمعیت و مصوبات مرخصی‌های زنان بودجه ندارد.

مسؤول دانشکده حضرت زینب(س) بسیج بیان کرد: بیمه زنان خانه‌دار در دولت قبل تصویب و ابلاغ شد اما این دولت دم از نداشتن بودجه می‌زند اما برای آموزش جنسی برای کودکان ما در مدارس به سرعت عمل می‌کند و بودجه هم هست!

وی خاطرنشان کرد: به جای ساماندهی به وضعیت زنان بی‌سرپرست و بیمه زنان خانه‎دار، رفته‎اند و یک معاهده نوشته‎اند با صندوق بین‎المللی جمعیت!

حاج‎حسینی ادامه داد: برای نوشتن چنین معاهدات بین‌المللی باید دستگاه‎های نظارتی در جریان باشند و اجازه بدهند، اما ما می‌‎بینیم 6 ماه پس از انعقاد معاهده بدون خبر دستگاه‎های نظارتی سر قضیه از مصاحبه یکی از مسؤولان خارجی بیرون می‌زند.

وی ادامه داد: وقتی می‌گوییم «خانم ملاوردی» چه امضا کرده‌اید؟ و اینها چه می‌گویند؟ جواب می‎دهد «چیزی نبود و انجام نشد»،  حال چطور اتفاقی نیفتاده است؟ پس چطور طرف بین‌المللی این معاهده را منتشر می‎کند؟

مسؤول دانشکده حضرت زینب(س) بسیج با اشاره به اینکه عنوان این معاهده «خانواده سالم» است، اظهار کرد: این معاهده با صندوق بین‌المللی جمعیت منعقد شده؛ اما این مهم است که صندوق بین‌المللی جمعیت به اتاق پنتاگون متصل است و با هدف کنترل جمعیت به دلخواه آمریکا تشکیل شده است.

وی گفت: من از خانم ملاوردی چند بار سئوال کرده‎ام و جوابی نشنیده‎ام که «شما از صندوق بین‎المللی جمعیت چه الگوی خانواده سالمی می‌‌خواهید بگیرید و بیاورید برای مردمی که با این تمدن کهن تاریخی، ملی و دینی هستیم اهدا کنید که از تمدن ما و دین ما درنمی‎‌آید؟ این خانواده سالم چه مختصاتی دارد؟»

حاج‎حسینی ادامه داد: چون 6 ماه بعد از انعقاد معاهده، این موضوع برملا شد در این مدت به سرعت اقداماتی هم کرده‎اند، از جمله اینکه اولین هیأت مطالعات از ایران به فنلاند اعزام کردند، اما فنلاند چه کشوری است؟ کشوری که سیاست‌های مسائل زنان آن مطابق فمنیست‎های رادیکال است.

وی با تاکید بر اینکه والله اگر ما نجنبیم این عرصه‎ها قابل جبران نیست افزود: طبق فرمایشات رهبری باید بصیر باشیم؛ از گزارشات خارج شویم؛ اقدام و عمل کنیم و مقابله کنیم.

مسؤول دانشکده حضرت زینب(س) بسیج ادامه داد: کمترین چیز بیانیه است، بیانیه را که از ما نگرفته اند، مطالبه‎گری کنیم اگر مسؤولان به دانشگاه نیامدند به دفتر آن‎ها برویم و بخواهیم.

وی گفت: خانم ملاوردی! اولاً شما با چه حقی به عنوان عالی‌ترین مقام کشور در مسائل زنان و خانواده با اجازه چه کسی همه قانون را دور می‎زنید؟ دوماً این سند مفتضح چیست؟ این سند توهین به من و شما و ملت است.

حاج‎حسینی با بیان اینکه این کلینیک‌هایی که درصدد افتتاح آن هستند حاصل رفت و برگشت‌ها به کشور فنلاند است؛ گفت: این‎ها طرح مطالعاتی نیست فقط می‎روند مذاکرات می‎کنند و تعهد می‎کنند که انجام بدهند.

وی با تاکید به فرمایشات امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) مبنی بر اینکه باید در این پیچ تاریخی توجه ویژه‎ای به سبک زندگی اسلامی و موضوع خانواده و زنان داشته باشیم افزود: اگر موضوع زن و خانواده و سبک زندگی اسلامی را به بیگانگان واسپاری کنیم؛ که البته کرده‎ایم؛ جامعه‎ای به مراتب فروپاشیده‎تر از آندلس خواهیم داشت.

مسؤول دانشکده حضرت زینب(س) بسیج اظهار کرد: هم اکنون شاهد شنیدن خبر افتتاح کلینیک سلامت کارگران جنسی هستیم، دیر بجنبیم تابلوی این کلینک‎ها در شهرهای خودمان خواهیم دید؛ پس برنامه داشته باشیم و واقعا اقدام کنیم که ان‎شاءالله این عارضه از سر ما رد شود.

انتهای پیام/89043/ج30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول