اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

حضور جوانان در مجموعه بسیج موجب تقویت روحیه ایثار می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: حضور آحاد جوانان در مجموعه بسیج منبع و منشأ روحیه ایثار‌گری است.

حضور جوانان در مجموعه بسیج موجب تقویت روحیه ایثار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت زیدون، حسن شاهوارپور شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید بهروزی سردشت و مسجد قمر بنی هاشم روستای آباد در جمع مسئولان و خانواده شهدا اظهار کرد: خداوند متعال بر مردم ایران منت نهاد این انقلاب را به این کیفیت هدیه داد است، به ملت ایران اسلامی اعتماد کرد و مردم ما هم به شایستگی برای دفاع از انقلاب اسلامی مجاهد و ایستادگی کردند و شهدا را هدیه دادند.

وی با بیان اینکه همه این نعمت‌ها را باید قدر دانسته و شاکر باشیم افزود: بسیج خانه همه است که با تلاش فرزندان دلاور به وجود آمده و این نعمت بسیار بزرگی است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه نظام اسلامی به برکت استقامت و پایداری ملت هر روز با توانمندی بیشتر به راه خود ادامه می‌دهد خاطرنشان کرد: خداوند وعده داده است فرشتگان را برای کمک به جامعه اسلامی می‌فرستد و ما هم با وجود همه فشار‌ها و تهدید‌ها، جنگ هشت ساله، فشار‌های داخلی و خارجی موفق نشدند ضربه‌ای به این نظام وارد کنند.

شاهوارپور تصریح کرد: شهدا افتخار و عزت ما هستند و تاریخ نشان داد که شهدای ما در کجا قرار دارند.

وی ادامه داد: امروز همه افرادی که در را صدام کشته شدند کجا هستند و افرادی که راه امام و رهبری هستند چه جایگاهی دارند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اضافه کرد: برای توسعه ایثار و مجاهدت تلاش کنیم تا این امر مهم در بین جامعه زنده شود و اگر این نشد حتما مسائل و مشکلاتی برای کشورشان به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه کشوری مثل ترکیه که وابسته به غرب است به دلیل این وابستگی در آن کودتا به وجود می‌آید افزود: اگر ایستادگی، مقاومت و روحیه تلاش در درون جامعه حفظ شود دشمن هیچ‌وقت قادر به نفوذ در کشور نخواهد شد.

این مسؤول گفت: امروز توسعه استقامت، پایداری و فرهنگ شهادت باید تقویت و در بخش نیروی انسانی و حضور آحاد جوانان در مجموعه بسیج که منبع و منشا روحیه ایثار‌گری هستند توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بخش زیرساخت‌ها در حوزه بسیج اقداماتی صورت گرفته است افزود: مساجد و حسینیه‌ها و پایگاه‌ها از جمله جاهایی هستند که نقش به‌سزایی در این زیرساخت‌ها دارند.

شاهوار‌پور ضمن اشاره به منطقه ولایت‌مدار زیدون افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی مردم زیدون در رکاب امام خود بوده و در تمام صحنه‌ها خود را نشان داده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان تأکید کرد: شهدای این بخش کفار بعثی را به زانو درآوردند و تا آخرین لحظه ایستادگی و مقاومت و فضا را برای جوانان امروز اماده کردند.

وی در پایان افزود: اگر در صحنه حضور پیدا کنیم دشمن نمی‌تواند از خلاء‌هایی که وجود دارد عبور کند.

انتهای پیام/72026/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول