اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر بندرعباس:

مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی در بندرعباس برگزار شد

رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر بندرعباس گفت: مراسم بزرگداشت و یادبود زنده‌یاد عباس کیارستمی هم‌زمان در 64 نقطه کشور در هرمزگان برگزار شد.

مراسم بزرگداشت عباس کیارستمی در بندرعباس برگزار شد

فروزان کهوری‌نژاد بندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: هم‌زمان با بدرقه عباس کیارستمی به سوی جایگاه ابدی‌اش، دفاتر انجمن سینمای جوانان ایران ضمن بزرگداشت این هنرمند و اسطوره سرزمین کهن با قرائت فاتحه، روشن کردن شمع و نثار گل به تماشای فیلمی از این کارگردان بزرگ نشستند.

وی افزود: این بزرگداشت هم‌زمان در 64 نقطه از کشور روز دوشنبه 21 تیرماه برگزار شد و انجمن سینمای جوانان هرمزگان نیز در سالن هنرمندان فرهنگسرای طوبی بندرعباس میزبان دوست‌داران عباس کیارستمی بود.

رئیس انجمن سینمای جوانان دفتر بندرعباس گفت: به‌مناسبت درگذشت زنده‌یاد عباس کیارستمی فیلمساز مشهور ایرانی و تاثیرگذارترین کارگردان در موج نوی سینمای جوانان ایران بزرگداشتی در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر استان هرمزگان برگزار شد.

کهوری‌نژاد ادامه داد: این بزرگداشت شامل 76 ثانیه سکوت به‌ مناسبت 76 سال زندگی عباس کیارستمی، قرائت فاتحه، افروختن شمع، خواندن شعرهایی از کیارستمی، نمایش فیلم طعم گیلاس و صحبت‌های عباس فاضلی و منصور نعیمی از پیشکسوتان حوزه فیلم و عکاسی پیرامون ویژگی‌های شخصیتی و هنری این هنرمند سینمای ایران بود.  

وی در پایان اضافه کرد: سه‌شنبه 22 تیر ماه نیز در نشستی دوستانه با نمایش دیگر فیلم‌های عباس کیارستمی میزبان دوستداران سینمای کیارستمی بودیم و از حضور مردم و مسؤولان هرمزگان نسبت به حضورشان در این بزرگداشت تشکر می‌کنم که در برپایی یاد و خاطره این هنرمند فقید گرامی سهیم بودند.

انتهای پیام/3264/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول