اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه نور الزهراء(س) زنجان:

فعالیت‌های تبلیغی خواهران مبلغ استان توسعه می‌یابد/ برگزاری دوره‌های آموزشی برای خواهران مبلغ

مدیر حوزه علمیه نور الزهراء (س) زنجان از برگزاری دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح علمی خواهران مبلغ خبر داد و گفت: فعالیت‌های تبلیغی خواهران مبلغ استان توسعه می‌یابد.

فعالیت‌های تبلیغی خواهران مبلغ استان توسعه می‌یابد/ برگزاری دوره‌های آموزشی برای خواهران مبلغ

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زهرا علمی‌فرد عصر امروز در مراسم تجلیل خواهران مبلغ در دیدار با آیت‌الله حسینی زنجانی اظهار کرد: برای تبیین احکام و تبلیغ مسائل دینی و پاسخگویی به سؤالات مخاطبان خواهران مبلغ در مساجد و هیأت‌های مذهبی، 5 هزار نفر را زیر پوشش قرار دادند.

وی با اشاره به لزوم ارتقای سطح علمی و دانش خواهران طلبه عنوان کرد: در این زمینه دوره‌های آموزشی برای خواهران مبلغ استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه نور الزهراء(س) زنجان بیان کرد: باید علم و دانش و اطلاعات خواهران طلبه برای پاسخگویی به نیازهای مردم به‌روز شود، زیرا برای پاسخگویی به سؤالات مخاطبان این امر ضروری است.

وی به حضور خواهران مبلغ در 26 مسجد در سراسر نقاط شهر و به ویژه در مناطق محروم اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان خواهران مبلغ با حضور گسترده خود نسبت به تبیین احکام و مسائل شرعی فعالیت داشتند.

علمی‌فرد با بیان اینکه طرح تبلیغی اجرای شده در ماه مبارک رمضان مورد استقبال مطلوب مردم واقع شده است، گفت: برخی از مساجد خواهران مبلغ را سخت می‌پذیرفتند ولی با این وجود مردم با فعالیت‌های خواهران مبلغ آشنا شدند.

وی ابراز کرد: خواهران مبلغ با جدیت تمام اعتماد مردم را جلب کردند و با این اقدام مردم، طلاب فعال در محل‌های خود شناخته و در صورت لزوم، مسائل دینی و شرعی و شبهات خود را از خواهران طلبه جویا می‌شوند.

مدیر حوزه علمیه نور الزهراء(س) زنجان با بیان اینکه استقبال بانوان از حضور خواهران طلبه در مساجد انگیزه فعالیت خواهران مبلغ را دو چندان می‌کند، گفت: فعالیت تبلیغی مبلغان برای اشاعه و ترویج سبک زندگی اسلامی ضروری است.

وی بیان کرد: فراوانی سؤالات غالباً در مورد احکام نماز و روزه بود که همین امر سبب شد برای سال آینده تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.

انتهای پیام/73002/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول