اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد

تجهیز بخشی از ناوگان تاکسیرانی به کارت‌خوان تا پایان سال

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تجهیز بخشی از ناوگان تاکسیرانی شیراز به سامانه کارت‌خوان باید تا پایان سال اجرایی شود.

تجهیز بخشی از ناوگان تاکسیرانی به کارت‌خوان تا پایان سال

احمدرضا نقیب زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با توجه به قرارداد منعقده با بانک شهر، تجهیز 11 هزار تاکسی به سامانه کارت‌خوان مطرح‌شده و امیدواریم تا پایان سال اجرایی و حداقل 50 درصد ناوگان به این سیستم مجهز شود.

وی در مورد طرح جامع مطالعات حمل‌ونقل شیراز نیز بیان کرد: به‌طورقطع انجام یک کار دقیق علمی مانند طرح جامع حمل‌ونقل ترافیک شیراز زمان‌بر و مستلزم بررسی ظرایف و دقائق متعدد است.

نقیب زاده تصریح کرد: در حال حاضر مطالعات جامع حمل‌ونقل شیراز تأخیری ندارد و مراحل مقدماتی طرح انجام‌شده و ثبت داده‌ها و اطلاعات صورت پذیرفته و طبیعی است که کار کلان شبیه‌سازی وضع موجود و ورود به مرحله برآورد و پیشنهاد نیاز به زمان دارد و باید توجه کنیم که تصمیم‌گیری‌های بدون پشتوانه کارشناسی تاکنون آسیب‌های متعددی را متوجه برنامه‌ها کرده است.

این عضو شورا پیشنهاد استفاده از تراموا در شهر شیراز را مستلزم مطالعات دقیق دانست و گفت: تاکنون چنین تجربه‌ای در شیراز نداشته‌ایم اما با توجه به گردشگری بودن این شهر شاید بتواند پیشنهاد خوبی باشد که در این راستا مشاور مطالعات حمل‌ونقل و ترافیک شهر شیراز بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده و ذیل موارد کلان‌تر آن را نیز بررسی می‌کند.

انتهای پیام/76001/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول