اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان صورت گرفت

کمک 148 میلیون ریالی خیران به نیازمندان و ایتام طبس

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری مبلغ 148 میلیون و 100 هزار ریال به صورت غیرنقدی بین خانواده‌های نیازمند و ایتام طبس توزیع شد.

کمک 148 میلیون ریالی خیران به نیازمندان و ایتام طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، سیدحسن ارغوانی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اگر بخواهیم کشور از آسیب محفوظ بماند و بیمه شود باید در مسیر کمک کردن به محرومان، معلولان و افراد آسیب دیده قدم برداریم.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس گفت: مؤسسات خیریه و بهزیستی باید کاری کنند که تعداد افراد بی‌سرپرست در جامعه کاهش یابد، طلاق صورت نگیرد و معلول جسمی و ذهنی در جامعه نباشد که در واقع پیشگیری از آسیب‌ها است.

ارغوانی یادآوری کرد: باید مشکلات افرادی را که نیازمند خدمات مؤسسات خیریه و بهزیستی هستند حل کرده و حمایت کنیم که به جامعه بازگردند و عضو فعال جامعه شوند.

وی با اشاره به اینکه دولت به تنهایی قادر نیست فرصت‌های اجتماعی برابر ایجاد کند، تصریح کرد: باید مردم نیز در کنار دولت در راه خیر قدم بردارند، چراکه وقتی افراد جامعه به سمت خیر جمعی بروند اثرش را در بهتر زندگی کردن خود و فرزندانش می‌بینند و خیر جمعی سبب می‌شود که جامعه از آسیب‌های متعدد دور شود.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس اضافه کرد: کمک‌رسانی به افراد تحت پوشش نیازمند یکی از اصلی‌ترین اهداف مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) است و به همین دلیل به یاری و کمک‌رسانی خیران توانسته‌ایم قسمتی از مشکلات جامعه هدف را رفع کنیم.

ارغوانی ضمن اعلام کمک‌های خیرین در ماه مبارک رمضان ادامه داد: در ماه مبارک رمضان سال جاری این مؤسسه خیریه از کمک‌های خیرین بهره‌مند شده است که اطعام 650 نفر از خانواده‌های نیازمند و ایتام همزمان با شب 21 ماه مبارک به ارزش 54 میلیون و 600 هزار ریال از مهم‌ترین فعالیت‌ها بوده است.

وی بیان داشت: همچنین در این ایام تعداد ذبح هشت راس گوسفند نذری و عقیقه به ارزش 28 میلیون ریال، تهیه و توزیع 50 سبدکالا به ارزش 20 میلیون ریال، توزیع 350 کیلوگرم برنج به ارزش 17 میلیون و 500 هزار ریال، توزیع 100 پرس غذای گرم به ارزش 13 میلیون ریال و پرداخت کمک هزینه درمان سه معلول نیازمند به ارزش 15 میلیون ریال از سایر فعالیت‌های این مؤسسه خیریه بوده است.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت عباس(ع) طبس افزود: در مجموع مبلغ 148 میلیون و 100 هزار ریال در ماه مبارک رمضان توسط خیرین کشوری و شهرستانی به این مؤسسه خیریه اهدا شده است که در جهت کمک به بین ایتام و نیازمندان هزینه شد.

ارغوانی ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر افزود: خیرین و عموم مردم شهرستان می‌توانند فطریه و کفاره روزه خود را به شماره حساب‌های این موسسه خیریه واریز یا به صورت حضوری به پرسنل آن تحویل دهند تا در زمینه صحیح آن مصرف شود و به دست نیازمندان و ایتام برسد.

انتهای پیام/69029/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول