اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کوثر:

طرح‌های تولیدی راکد یک میلیارد تومان تسهیلات بانکی می‌گیرند

فرماندار شهرستان کوثر گفت: صاحبان واحدهای تولیدی و اقتصادی، راکد و نیمه فعال می‌توانند با ثبت نام در سایت بهین‌یاب از تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان بهره‌مند شوند.

طرح‌های تولیدی راکد یک میلیارد تومان تسهیلات بانکی می‌گیرند

علیرضا علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و در لبیک به منویات مقام معظم رهبری مسؤولان شهرستان در صحنه اقدام و عمل تلاش می‌کنند تا با رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه رونق بیشتر را فراهم کنند.

وی افزود: دراین راستا ما پروژه‌های تعطیل و نیمه تعطیل را شناسایی کردیم و با مراجعه به صاحبان این واحدها مشکلات را احصا و نسبت به ثبت اطلاعات صاحبان این واحدها در سامانه بهین‌یاب برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی تا سقف یک میلیارد تومان تلاش می‌کنیم.

فرماندار شهرستان کوثر گفت: صاحبان واحدهای تولیدی و اقتصادی، راکد و نیمه فعال می‌توانند با ثبت نام در سایت بهین‌یاب از تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان بهره‌مند شوند.

علیپور بیان کرد: با استثنا شدن مواردی همچون چک برگشتی و بدهی معوق صاحبان واحدهای راکد و نیمه فعال می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با اشاره به قابلیت‌های شهرستان کوثر افزود: این شهرستان از توانمندی گردشگری با داشتن جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و آثاری همچون حمام سنگی و آب‌های گرم، ذخایر معدنی مناسب، ظرفیت عظیم توسعه کشاورزی، باغداری و دامپروری و همچنین پرورش آبزیان و توسعه کشت گلخانه‌ای برخوردار است.

فرماندار شهرستان کوثر از افتتاح سد کوثر تا پایان امسال خبر داد و افزود: البته این سد در دو سال گذشته آبگیری شده و امکان بهره‌برداری برای اهالی این منطقه از طریق این سد فراهم شده است.

علیپور از آمادگی شهرستان کوثر در حمایت از سرمایه‌گذاران خبر داد و افزود: انتظار می‌رود این حمایت‌ها به شکل همه جانبه و در راستای تقویت و توسعه زیرساخت‌های جذب سرمایه‌گذاران و توسعه پایدار شهرستان انجام شود.

انتهای پیام/62003/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول